Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-03-05, 08:03
Medlem
FreedomOfSpeechs avatar
Tjooo!

Det är så att jag önskar att kunna feta, understryka samt kursivera enskilda ord i MSN. Alltså så vill ja kunna göra exakt som här på FB, markerar ett ord och klickar på te.x B

Finns det någon MSN-verision med detta? Något man kan lägga in själv på något vänster?

//Markus
Citera
2007-03-05, 08:43
Medlem
Knarkads avatar
Installerar du MSN-Plus så kan du skriva vissa ord i fetstil etc. Ctrl+B ger fettext.
Citera
2007-03-05, 08:51
Medlem
LzRs avatar
Som Knarkad säger så är nog MSN-plus lösningen på ditt problem. För något år sedan vill jag minnas att man hade goda möjligheter att få en del spyware om man använde det, inget jag är säker på dock.
Citera
2007-03-05, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LzR
Som Knarkad säger så är nog MSN-plus lösningen på ditt problem. För något år sedan vill jag minnas att man hade goda möjligheter att få en del spyware om man använde det, inget jag är säker på dock.
Det är sant att man får adware från MSN+. När man installerar MSN+ så får man förfrågan om att installera vissa Sponsorprogram. I dessa sponsorprogrammen så finns det adware.

Om man skulle råka installera sponsorprogrammen och vill ta bort dem så finns det en guide här för hur man tar bort dem:
http://www.msghelp.net/showthread.php?tid=21598
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in