2010-04-11, 03:48
Bannlyst
SLÄPP FÅNGARNA LOSS DET ÄR VÅR! Vad, när, hur och varför. Så många frågor och så få svar. Om hans nästkommande bok, arbete, familj och personliga åsikter om allt mellan himmel och jord. Vet vi verkligen att det är den riktiga Rickard Flinga som döljer sig bakom namnet RIXTER? Någon som vet till 100% att han är den han utger sig för att vara?
Citera
2010-04-17, 06:21
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Allmänintresset är nog ganska svalt, han tillhör inte den "typen av kändisar" som gör att tidningarna skulle skriva om saken.
Tack för Din..kanske man ska skriva ditt? inlägg ..jag kan aldrig komma ihåg hur man skriver..men,men jag kan bara säga att jag fick mina skriv och lässa (kundskapar ?) när jag va på skolan här i sverige.Kommunen sa att jag måste ta kurs på SFI..vet ni vad detta är? Svenska för invandrare. Det var jag fick lära mig att läsa och skriva på svenska. A hidden agenda maybe? hur som helst..du har rett. Om jag dör imorgon kommer det inte på nyheterna. Jag är ingen stureplan kändis..jag har varit där p.g.a. uppdrag. Jag skulle tippa på att nästan 2 miljoner svenskar känner igen mig om mitt ansikte visades på Expressen..och det har redan hänt ett par gånger men som du skrev själv, jag tillhör inte den grupp och jag skiter i det. En av de/dom? största saken som jag irriterar mig på FB är att folk tror att jag vill ha uppmärksamhet.Detta kanske beror på att de som läser/skriver i FB skulle villa ha uppmärksamhet i deras liv.
Jag loggar inn på FB när jag har råd att fylla på min surf-stick och läser vad som skrivs om mig. Ibland..som alla människor, blir jag deppad och 'säger upp mig' från att svara/skriva p.g.a. saker och ting som händer i mitt liv..och det händer mycket det kan jag låva/lova? dig.
Jag vet säkert att det finns minst två personer som skriver på FB som känner mig..känner mig så nära som jag låtar någon känna mig..som vett att jag är absolut inte den typ av person som behöver attention from anyone. Om jag skulle gissa/guess så tror jag att dt finns ingen så kallad 'känd person' som skulle komma ut ur garderoben och rakt inn i FB och börja skriva/svara. Vet Ni varför? De har inte tid för det..eller de vågar inte. jag vågar hur mycket som helst. Säg..ni..allt som ni vill..det här är en skvaller tråd..eller hur? Anledningen varför jag hoppar inn och ut är bara att ge tråden liv igen. Jag tycker att det är trokigt när ni håppar på varran om mig och mina åsikter..sluta med det. This isn't a fan club for Rixter..positiv eller negativ..detta är en skvaller tråd eller hur? helst vill JAG veta vad NI har när det gäller skvaller. tack och hej!
Citera
2010-04-17, 06:31
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Inte vet väl jag. Menar du att du har ordnat dig ett hemligt ställe utan brevlåda/namn på dörren att bo på, eller vad? Annars kan ju grannarna lätt skvallra på dig...
Varför skulle jag göra det?? Jag låvar Dig, Funky, att det finns folk/grannar som har ingen som helst aning om vem och vad jag är även när mitt namn står på brevlådan. och det tycker jag om väldigt mycket.
Citera
2010-04-17, 06:35
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Ja, kanske det, andra drar tydligen på sig Carl Bildts kostym och tror att bostavskombinationen inte märks.

Vad fan har Rixters comeback med tragedin i Växjö att göra?

Vake up and smell the coffee!

Killen har gett sig in i leken här på FB, och har i tråden visat att han tål en jävla massa konstiga påhopp, så kom inte här och spela bror duktig!

Come on Rixter, ge oss mer av dina innersta tankar. Jag kanske inte håller med dig i alla detaljer, men det är faaan så kul, med någon som vågar säga kontroversiella saker rakt ut.

Krachon!
Jag förstår inte riktigt ? kan Du förklara vad du menar med Växjö och varför skulle jag vara inblandad? När hande en tradegi ? jag har alldrig varit där??
Citera
2010-04-17, 06:57
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DECAMERONE
SLÄPP FÅNGARNA LOSS DET ÄR VÅR! Vad, när, hur och varför. Så många frågor och så få svar. Om hans nästkommande bok, arbete, familj och personliga åsikter om allt mellan himmel och jord. Vet vi verkligen att det är den riktiga Rickard Flinga som döljer sig bakom namnet RIXTER? Någon som vet till 100% att han är den han utger sig för att vara?
Det kan jag inte svara på men om ditt avatar skulle säljas som en poster/affisch skulle jag köpa en dussin !
Var fick Du tag i dina sexiga stövlar? Är det Du?
Om din avatar är nerladdad från webben kan du svara och berätta var den finns att ladda ner? Jag tror att jag vet vem hon är..Helene nånting..kommer inte ihåg..är det tjejen från tyskland som va en modell och fotograf som jobbar på Stern ?
Citera
2010-04-17, 07:07
Awaiting Email Confirmation
Jag har frågat förut och fick inget svar.

Oseriösa frågor
1. Har du stor kuk?
2. Var du inblandad i något fängelseknull? I så fall var du den som blev påsatt eller satte på?
3. Hade sex med någon vakt? I Sverige är det ganska vanligt att internerna har sex med de kvinnliga vakterna.

Seriösa frågor
1. Vilken var den bästa tiden på dygnet när du satt inlåst i Texas? Var det när ni kom tillbaks från arbetet och fick middag? Eller kanske när ni drack morgonkaffet och satt och snackade lite skit bara eller när ni lira kort på kvällen?
Väldigt nyfiken på den frågan.

2. Fanns det någon jätteneger (eller vit kille) som alla var livrädda för? Som spöade upp folk på löpande band?

3. Fanns det fin gemenskap bland er cellkamrater? Tröstade ni varnadra om någon var ledsen och saknade sin familj?

4. Fick man äta sig mätt och var maten god?

Du är en riktig krigare Flinga!
Citera
2010-04-17, 07:33
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Även om jag tyvärr måste säga att du inte verkar riktigt frisk mellan tinningarna så får jag ju erkänna att det är hedervärt att åtminstone bemöta vad som skrivs, om detta beror på att du inte riktigt förstår bättre eftersom tekniken 'antagligen' är ny för dig och du inte riktigt förstår att internet används mer eller mindre bara av folk med intresse i porr, obekväma åsikter och generationen som är uppväxt med internet som ser det som sin egna lilla lekplats för självbekräftelse där man kan hota, förlöjliga, förnedra och bespotta precis vad/vem man vill och hur grovt man vill för att när det hettar till försöka dra sig tillbaka och försvinna i etern som ett snedknullat åsiktsspöke.

EDIT:

Det här tror jag innerst inne du egentligen inte riktigt vill ha svar på. Finns det intresse går det -säkerligen- att gräva upp saker som du själv inte ens haft en tanke kring att känna skam eller ånger över, förutsatt att du nu är kapabel till sådant. Är det verkligen något du vill utsätta dig själv, din familj och dina vänner för?
När jag läste ditt inlägg..så dumm som jag är..kunde jag förstå att du har väldigt mycket hat i dig..kanske för någonting du har varit utsett för på internet. jag vill, förstås, veta i första hand vad du menar med..och skriv det på enkelt språk om du kan..en 'snedknullad åsiktsspöke' betyder?
Så vitt jag förstår min fundemental svenska menar du med sned knullat är likadant som din man va med din kusin ? Han snedknullade henne hur många gånger som helst..om detta är din mening..eller? utan glidmedel förstås.
Åsiktsspöke transliterates to: opinion ghost.
Vad, egentligen är det du vill säga om mig som du tror är inte friskt?
Berätta om och när du vill..din vetenskapligt åsikt om en man som är 60 bast som har spenderat över 24 år i fångskapp totallt..och som har varit ansvarig för flera mord men vill göra sitt bästa att leva ut sitt liv utan att hamna i någon som helst form av brottslighet och samtidigt göra sitt bästa att få ungdomar, genom sina föreläsningar, att förstå att de skall inte, absolut inte hamna i brottslighet som jag har varit med om.
Alla har sina åsikter. Åsikter är som rövhål...alla har minst en/ett ? ..och beroende på hur man sköter den så är den ren och rakade eller hårig och skitig. Vilken passar dig bäst ??
Senast redigerad av Rixter 2010-04-17 kl. 07:39.
Citera
2010-04-17, 08:13
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Jag har frågat förut och fick inget svar.

Oseriösa frågor
1. Har du stor kuk?
2. Var du inblandad i något fängelseknull? I så fall var du den som blev påsatt eller satte på?
3. Hade sex med någon vakt? I Sverige är det ganska vanligt att internerna har sex med de kvinnliga vakterna.

Seriösa frågor
1. Vilken var den bästa tiden på dygnet när du satt inlåst i Texas? Var det när ni kom tillbaks från arbetet och fick middag? Eller kanske när ni drack morgonkaffet och satt och snackade lite skit bara eller när ni lira kort på kvällen?
Väldigt nyfiken på den frågan.

2. Fanns det någon jätteneger (eller vit kille) som alla var livrädda för? Som spöade upp folk på löpande band?

3. Fanns det fin gemenskap bland er cellkamrater? Tröstade ni varnadra om någon var ledsen och saknade sin familj?

4. Fick man äta sig mätt och var maten god?

Du är en riktig krigare Flinga!
Jag kan förstå bege dina oseriösa och seriösa frågor. Du tillhör en grupp av människa..som de flästa som tänker att alla knullar alla osv. Jag har 'hört detta hända en gång' på min 'cellblock' Det är väldigt ovanligt ovasett vad många tror. Jag kan inte förstå att en man kan inte förstå..eller en kvinna heller..hur lätt det är att 'inte bli våldtagen' Om..lått oss säga OM..du/jag/vem som helst skulle bli uttsatt för detta, okej ? Så fort personnen tar av sina kläder så tar du bara tag i hans 'nötter' och dra hårt. jag sog detta hända en gång och alla på avdelningen skrattade högt..en liten vit kille som drog en stor neger runt hela avdelningen med hans nötter i en fast grepp. För fan fråga inte nånting om min storlek..detta är lojligt och ingenting som jag skulle svara på..stor eller liten. Don't be absurd.
Stor neger eller vit..du fattar inte att INGEN går omkring rädd för någon.Om Du är rädd..och visar det..så är det kört för dig.Försök. framöver försök att förstå att fängelset består av folk som begår alvarliga brott.Om du tror för en minut att det fins eller fans någon..till.ex. på en avdelning som fångerna va rädd för så skulle de vara svaga.det finns svaga på koken, visst. men ingen 'tröstar dig' om nånting. När man kommer inn på koken i texas eller vilken del stat som helst så fattar fångerna vem är svag eller inte svag. You get tested from the first day. If you show any weakness then you're in trouble.

Nej, jag har aldrig varit 'påsat'..kanske jag va för ful.maten va 'basic' nästan som hussmanskost i sverige. man fick ta så mycket man man ville men man fick 3 minuter att äta och om man inte åt det man tog fick man stå mot en vägg, på ett ben och äta allt man hade tagit...eller lägga sin bricka på golvet framför alla och äta resten som en hund. Hela systemet gick ut på att förnedra, straffa, grupp tryck, vad som helst att få dig att förstå att du är bara en bajskorv. Om du vågade göra motstånd så slog de ihjäll dig...framför alla andra så de kunde förstå vad du gjorde för fel. That simple.Folk som skriver skit om mig fattar inte vilket system jag va med i. De flästa fångar här i sverige skulle inte klara av en vecka i texas....jag skiter i om dom kommer från Tensta eller Rinkaby eller Göteborg. I texas är Hells Angels och Banditos känd för att vara tjällare..snitches..Skicka Original gangsters till texas och se hur länge de står kvar med Bloods and Crips and Aryan Brotherhood, Mexican Mafia. Nuestra familj, Texas Syndicate. Hur som helst..jag måste lägga mig..har varit upp hela natten.
Senast redigerad av Rixter 2010-04-17 kl. 08:36.
Citera
2010-04-17, 15:43
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixter
Stor neger eller vit..du fattar inte att INGEN går omkring rädd för någon.Om Du är rädd..och visar det..så är det kört för dig.Försök. framöver försök att förstå att fängelset består av folk som begår alvarliga brott.Om du tror för en minut att det fins eller fans någon..till.ex. på en avdelning som fångerna va rädd för så skulle de vara svaga.det finns svaga på koken, visst. men ingen 'tröstar dig' om nånting. När man kommer inn på koken i texas eller vilken del stat som helst så fattar fångerna vem är svag eller inte svag. You get tested from the first day. If you show any weakness then you're in trouble.

Jo, de där har man ju fått med sig, inte visa svaghet, aldrig.

Men, vad är det som egentligen sker då om man visar svaghet ?, pengar har man ju väldigt lite, "bara" att man får stryk ?, eller vad ?, att man blir någons "bitch" ?, dödad utan grund ?

Utnyttjade du själv någons svaghet ?, och sist men inte minst, är det något som du ångrar som du gjorde under fängelse tiden.

Tack på förhand !
Senast redigerad av Snapcount 2010-04-17 kl. 15:45.
Citera
2010-04-17, 19:38
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixter
Jag kan förstå bege dina oseriösa och seriösa frågor. Du tillhör en grupp av människa..som de flästa som tänker att alla knullar alla osv. Jag har 'hört detta hända en gång' på min 'cellblock' Det är väldigt ovanligt ovasett vad många tror. Jag kan inte förstå att en man kan inte förstå..eller en kvinna heller..hur lätt det är att 'inte bli våldtagen' Om..lått oss säga OM..du/jag/vem som helst skulle bli uttsatt för detta, okej ? Så fort personnen tar av sina kläder så tar du bara tag i hans 'nötter' och dra hårt. jag sog detta hända en gång och alla på avdelningen skrattade högt..en liten vit kille som drog en stor neger runt hela avdelningen med hans nötter i en fast grepp. För fan fråga inte nånting om min storlek..detta är lojligt och ingenting som jag skulle svara på..stor eller liten. Don't be absurd.

Nej, jag har aldrig varit 'påsat'..kanske jag va för ful.maten va 'basic' nästan som hussmanskost i sverige. man fick ta så mycket man man ville men man fick 3 minuter att äta och om man inte åt det man tog fick man stå mot en vägg, på ett ben och äta allt man hade tagit...eller lägga sin bricka på golvet framför alla och äta resten som en hund. Hela systemet gick ut på att förnedra, straffa, grupp tryck, vad som helst att få dig att förstå att du är bara en bajskorv. Om du vågade göra motstånd så slog de ihjäll dig...framför alla andra så de kunde förstå vad du gjorde för fel. That simple.Folk som skriver skit om mig fattar inte vilket system jag va med i. De flästa fångar här i sverige skulle inte klara av en vecka i texas....jag skiter i om dom kommer från Tensta eller Rinkaby eller Göteborg. I texas är Hells Angels och Banditos känd för att vara tjällare..snitches..Skicka Original gangsters till texas och se hur länge de står kvar med Bloods and Crips and Aryan Brotherhood, Mexican Mafia. Nuestra familj, Texas Syndicate. Hur som helst..jag måste lägga mig..har varit upp hela natten.

Detta var nog dagens sannaste sanning! Håller med till 110% (även om jag ju naturligtvis inte vet hur det är att sitta i Texas..) Tycker att vi skall skicka alla jävla förortsgäng till antingen USA/Latinamerika, eller till Ryssland! Då kanske fanskapen lär sej att inte bete sej som svin i Sverige!
Citera
2010-04-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Detta var nog dagens sannaste sanning! Håller med till 110% (även om jag ju naturligtvis inte vet hur det är att sitta i Texas..) Tycker att vi skall skicka alla jävla förortsgäng till antingen USA/Latinamerika, eller till Ryssland! Då kanske fanskapen lär sej att inte bete sej som svin i Sverige!

Ha ha, det skulle garanterat bara leda till att de betedde sig ännu värre här. De skulle komma tillbaka tusen gånger tuffare och mer brutalt hänsynslösa och de skulle göra precis vad fan de ville med folk eftersom det är just sådant som det svenska kärringsystemet uppmuntrar dem till.
Citera
2010-04-17, 23:57
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Ha ha, det skulle garanterat bara leda till att de betedde sig ännu värre här. De skulle komma tillbaka tusen gånger tuffare och mer brutalt hänsynslösa och de skulle göra precis vad fan de ville med folk eftersom det är just sådant som det svenska kärringsystemet uppmuntrar dem till.
Ha ha... jag kan lova dej att 90% av våra förorts-snorungar hade inte gjort några brott om dom visste att dom blir deporterade till Gulag eller till Texas, och fick bli room-mate med neger-frasse...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in