Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Även om jag tyvärr måste säga att du inte verkar riktigt frisk mellan tinningarna så får jag ju erkänna att det är hedervärt att åtminstone bemöta vad som skrivs, om detta beror på att du inte riktigt förstår bättre eftersom tekniken 'antagligen' är ny för dig och du inte riktigt förstår att internet används mer eller mindre bara av folk med intresse i porr, obekväma åsikter och generationen som är uppväxt med internet som ser det som sin egna lilla lekplats för självbekräftelse där man kan hota, förlöjliga, förnedra och bespotta precis vad/vem man vill och hur grovt man vill för att när det hettar till försöka dra sig tillbaka och försvinna i etern som ett snedknullat åsiktsspöke.
EDIT:
Det här tror jag innerst inne du egentligen inte riktigt vill ha svar på. Finns det intresse går det -säkerligen- att gräva upp saker som du själv inte ens haft en tanke kring att känna skam eller ånger över, förutsatt att du nu är kapabel till sådant. Är det verkligen något du vill utsätta dig själv, din familj och dina vänner för?
När jag läste ditt inlägg..så dumm som jag är..kunde jag förstå att du har väldigt mycket hat i dig..kanske för någonting du har varit utsett för på internet. jag vill, förstås, veta i första hand vad du menar med..och skriv det på enkelt språk om du kan..en 'snedknullad åsiktsspöke' betyder?
Så vitt jag förstår min fundemental svenska menar du med sned knullat är likadant som din man va med din kusin ? Han snedknullade henne hur många gånger som helst..om detta är din mening..eller? utan glidmedel förstås.
Åsiktsspöke transliterates to: opinion ghost.
Vad, egentligen är det du vill säga om mig som du tror är inte friskt?
Berätta om och när du vill..din vetenskapligt åsikt om en man som är 60 bast som har spenderat över 24 år i fångskapp totallt..och som har varit ansvarig för flera mord men vill göra sitt bästa att leva ut sitt liv utan att hamna i någon som helst form av brottslighet och samtidigt göra sitt bästa att få ungdomar, genom sina föreläsningar, att förstå att de skall inte, absolut inte hamna i brottslighet som jag har varit med om.
Alla har sina åsikter. Åsikter är som rövhål...alla har minst en/ett ? ..och beroende på hur man sköter den så är den ren och rakade eller hårig och skitig. Vilken passar dig bäst ??