2010-06-17, 18:11
Bannlyst
Rixter började med att övertyga användarna på FB om att han var Flinga.
Han utmanade den tom med och sa -Ring mig, jag är jag, jag är här, fråga på.

Några trodde honom andra inte.
Vissa sympatiserade, andra gick till motangrepp och ifrågasatte.
De som ifrågasatte saker fick skit och hot. Knappst några svar.
De som hyllade fick tack.

"Rixter" har åsikter som är kontroversiella och intressanta att diskutera, men han bemöter dem egentligen aldrig. Han går förbi och kommer med dravel om sin egen situation som är irelevant i sammanhanget.

Sedan kommer två av hans "bönor" in i diskusionen. Decamerone och Carliesangel.
Vad f-n är det egentligen?!
Flinga är närmare 60. Varför bryr ni två er överhuvudtaget om en "man" som Flinga?
Har ni läst vad han skriver, reflekterat över vem han är och vad han står för?

Det han skrivit här, och det alla kan läsa, tyder ju på en grav störning.
Ni tjejer borde vara glada över att inte vara i hans närhet.
Eller tja, du Decamerone borde gå medan du kan.

Och "Henrik" ta din tro och tro på något annat än Rixter.

Och ja Rixter, du kan säkert hitta mig med, du är ju så tuff och kan allt.
Senast redigerad av Knackback 2010-06-17 kl. 18:44.
Citera
2010-06-17, 19:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Rixter började med att övertyga användarna på FB om att han var Flinga.
Han utmanade den tom med och sa -Ring mig, jag är jag, jag är här, fråga på.

Några trodde honom andra inte.
Vissa sympatiserade, andra gick till motangrepp och ifrågasatte.
De som ifrågasatte saker fick skit och hot. Knappst några svar.
De som hyllade fick tack.

"Rixter" har åsikter som är kontroversiella och intressanta att diskutera, men han bemöter dem egentligen aldrig. Han går förbi och kommer med dravel om sin egen situation som är irelevant i sammanhanget.

Sedan kommer två av hans "bönor" in i diskusionen. Decamerone och Carliesangel.
Vad f-n är det egentligen?!
Flinga är närmare 60. Varför bryr ni två er överhuvudtaget om en "man" som Flinga?
Har ni läst vad han skriver, reflekterat över vem han är och vad han står för?

Det han skrivit här, och det alla kan läsa, tyder ju på en grav störning.
Ni tjejer borde vara glada över att inte vara i hans närhet.
Eller tja, du Decamerone borde gå medan du kan.

Och "Henrik" ta din tro och tro på något annat än Rixter.

Och ja Rixter, du kan säkert hitta mig med, du är ju så tuff och kan allt.

Japp...Gubbafan han vet allt var alla har sin brevlåda!
"Alla" står o darrar när gubbafan laddar om.
Gubbafan gör sitt bästa för att ingjuta en smula s k r ä c k i FB's medlemmar. Ja, tom grundaren av FB skall huka i buskarna för den labile gubbafan när han goes bananas!

Förresten....ÄR det NÅGON som verkligen orkar läsa det där hoptryckta virrvarret av bokstäver?
JAG hoppar helt enkelt över gubbafans inlägg!
Orka, lixom! Bah...
Citera
2010-06-17, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Japp...Gubbafan han vet allt var alla har sin brevlåda!
"Alla" står o darrar när gubbafan laddar om.
Gubbafan gör sitt bästa för att ingjuta en smula s k r ä c k i FB's medlemmar. Ja, tom grundaren av FB skall huka i buskarna för den labile gubbafan när han goes bananas!

Förresten....ÄR det NÅGON som verkligen orkar läsa det där hoptryckta virrvarret av bokstäver?
JAG hoppar helt enkelt över gubbafans inlägg!
Orka, lixom! Bah...

Haha, ja vem var det som sa:
Huk er i bänkerna, för nu laddar han om?

Han är rätt tröttande den här flingan. Och vem sjutton (vid sina sinnens fulla bruk) vill ha en fling med en idiot som han?

Om du nu älskar amerikat så jävlans mycket.
Förklara varför det går åt helvete med ditt land!
Du vet väl att amerikat sitter löst, eller?
Citera
2010-06-17, 20:17
Medlem
flutts avatar
Citat:

OT - det var Tage Erlander

Jag vet en dam - mer än tio år yngre än mr F - som nobbades med orden att hon var för gammal :-D

(det kanske hon inte ska vara så ledsen för, jag hajade aldrig varför hon var så impad från första början)

Edit: 14 år yngre är hon. ja jävlar.
Senast redigerad av flutt 2010-06-17 kl. 20:26.
Citera
2010-06-17, 21:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Han är rätt tröttande den här flingan. Och vem sjutton (vid sina sinnens fulla bruk) vill ha en fling med en idiot som han?

Om du nu älskar amerikat så jävlans mycket.
Förklara varför det går åt helvete med ditt land!
Du vet väl att amerikat sitter löst, eller?

Om flingas mor hade haft huvvet på skaft och reggat sin nyfödde unge i staterna, så hade vi svenskar sluppit gubbafan!
Då hade han setat där i något sunkigt rum på något sunkigt motell och pillat kackerlackorna på skölden, bräkt med sin KK och lullat omkring runt något soppkök!

Nej då....istället har vi honom här,hotandes om folk brevlådor enbart för att hans mor var glömsk!
Gaaaaaa......

Hans mor måste verkligen vara stolt över vad som blev av hennes son......
Citera
2010-06-17, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Om flingas mor hade haft huvvet på skaft och reggat sin nyfödde unge i staterna, så hade vi svenskar sluppit gubbafan!
Då hade han setat där i något sunkigt rum på något sunkigt motell och pillat kackerlackorna på skölden, bräkt med sin KK och lullat omkring runt något soppkök!

Nej då....istället har vi honom här,hotandes om folk brevlådor enbart för att hans mor var glömsk!
Gaaaaaa......

Hans mor måste verkligen vara stolt över vad som blev av hennes son......

Jag tror inte att hon är så stolt, hon var väl inte ens svensk?
Och fadern var inte svensk han heller.
De hade bara svenskt medborgarskap, vilket de flesta kan få lite hur som haver. (verkar det som)
Undrar just om de lever? Föräldrarna alltså?

Fan vilket aber flinga är......
Han beter sig som en förvuxen fjortis. Med anhängare(bör tilläggas).
http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o
Du är inte värd den men får den ändå skitflinga!
Citera
2010-06-18, 01:47
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Jag tror inte att hon är så stolt, hon var väl inte ens svensk?
Och fadern var inte svensk han heller.
De hade bara svenskt medborgarskap, vilket de flesta kan få lite hur som haver. (verkar det som)
Undrar just om de lever? Föräldrarna alltså?

Fan vilket aber flinga är......
Han beter sig som en förvuxen fjortis. Med anhängare(bör tilläggas).
http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o
Du är inte värd den men får den ändå skitflinga!

Citerat från Wikipedia:
Rickard Viking Flinga, född 25 april 1951 Buenos Aires, är en svensk-amerikansk författare och föreläsare, uppväxt i Kalifornien, USA. Han dömdes 1981 för mord i Texas.

Flinga föddes som svensk medborgare eftersom hans föräldrar hade svenskt medborgarskap, men eftersom han inte hade tillbringat minst tre månader i Sverige innan sin 22-årsdag upphörde det svenska medborgarskapet. Under fängelsetiden ansökte han om att få medborgarskapet återställt, vilket beviljades. När han frigavs innebar det svenska medborgarskapet att han automatiskt utvisades till Sverige, ett land han inte satt sin fot i tidigare.

Slutciterat!

Vad jag vet så är hans mor död. Antagligen är gubbafans far det också.
Och "svensk-amerikansk författare"?
Skamligt att i princip vem som helst som klarar av att diktera högt för någon som KAN skriva, kan få kalla sig "författare".

Och visst har gubbafan helt klart drabbats av hybris! Med tanke på hur många brevlådor den mannen ska spöa skiten ur om han hittar till vart de bor!
Citera
2010-06-19, 01:27
Bannlyst
Både fruga ETT, TVÅ och TRE är nästan jämngamla med Richard. Första till och med äldre. Om jag inte minns fel så var det när Expressens HEMMAbilaga gjorde ett hemmarepotage hos honom som det stod att han får massor av post från kvinnor i alla åldrar som vill söka kontakt. En del tar till extrema åtgärder.

Det där med åldern var nog bara ett svepskäl. Låter hårt att nobbas bara pga sin ålder. Vad har ålder med lust eller kärlek att göra. En kvinna är inte bättre bara för att hon är yngre än mannen.

Har sett kvinnor i 50 årsålders som ser bättre ut än en 19 åring. Det beror ju helt och hållet på vad man är ute efter.

Jag är INTE hans böna.
Senast redigerad av DECAMERONE 2010-06-19 kl. 01:44.
Citera
2010-06-19, 05:08
Medlem
Euforiskts avatar
Även jag har läst hans bok och även jag delade uppfattningen om att, trots all skit han gjort, verkade vara ganska vettig. Notera delade uppfattningen, för jag delar den inte längre. I den här tråden framstår han (förutsatt att det faktiskt är Flinga) som en riktig idiot. Du påtalar gång på gång hur du inte anser dig vara förmer, hur du absolut inte vill ha uppmärksamhet och att du aldrig begått ett brott i Sverige.

1. Detta ständiga tjat om att du levt tre livstider jämfört med oss andra, hur ska det tolkas om inte som ett uttryck för att du faktiskt vet och kan bättre? Dessutom kan man ju ifrågasätta vad det är du faktiskt syftar på? Att du satt inne i 20 år? Är det något att skylta med? Det enda du ska ha cred för är att du numera arbetar med ungdomar som har problem, samt att du blivit en relativt framgångsrik författare. Skulle vara intressant att höra vad mer du syftar på, eftersom du så säkert dömer ut oss andra med att påstå att vi bara levt 1/3 av det du levt.

2. Att du gillar uppmärksamheten är uppenbart, annars hade du nog inte bemödat dig att svara på ett internetforum, speciellt inte på Flashback och speciellt inte med den ton du har.

3. Du begår brott i mer eller mindre varje inlägg du publicerar. Olaga hot, heter det.

Och slutligen ytterligare en fråga; varför kom snuten och körde upp vapen i ansiktet på dig?
Citera
2010-06-19, 18:18
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixter
Fuck you Bitch..i work 85 hours a week for 3 weeks..sen är jag ledigt två veckar..du kan inte palla det. They say that you learn from your mistakes.,.that's a lie youngster. I'm a tough mother fucker..oavsett min 'ålder'..om du hade fått en kullspruta i din panna så skulle du ha skittit på dig..jag kör mitt liv..jag har levat 3 livstider gemfört med dig...ungen. Följa tråden bitchen..idag körde till ..utomlands..var jag befinner mig nu. Skriv namnet Leif Eriksson...Silbersky juden..mina advokater..my pack is waiting..ungdom som du är..jag kommer att få en skaddestång från tierps polisen/Uppsalla fittar i milljon klasset. You hide behind your fucking name..i had a fucking machinegun med laser sikt put against my forehead a month ago. google på en åklagare såm heter Gunnar Merkel..det är han såm skickade insatts styrkan på mig i Skutskär. mina advokater väntar att få besked. jag kom nära att dö..på aklademiska avdelning kirrurg 70B p.g.a,. skadår som skit polisen uttsatt mig för.totally innnocent . like smoke around... the flame.I live an honest life and I try to make a difference in young peoples lives.. i suceed in that. JAG HAR ALDRIG BEGÅTT ETT BRÅTT I SVERIGE..MEN BARA P.G.A. VEM JAG ÄR..MIN BAKRUND..MIN HISTORIA SOM KOMMER ATT FINNAS I HUNDRATALS ÅR....I FRAMTIDEN..NÄR JAG DÖR..OCH NI DÖR..SÅ FINNS FLINGA KVAR..HELA HANS LIV DOKUMENTERADE I HEMLIGA MAPPAR HOS UD..MIN FARS BOK OCH MIN BOK PÅ KUNGLIGA BIBLIOTEKET. I will be remembered in history for hundreds of years..all the shit that happens to me doesn't make a a bit of difference. swedes today are cowards. I used to be proud that my middle name is Viking..I'm a Viking.. I've lived three life times compared to you..shut your fucking mouth and open your ears. How many 'skvallerobjekt' svarar..njut av detta och försöka att få det i din hjärna att du skriver till en väldigt känd person..minst 2 miljoner svenskar vet vem jag är..min bok..såm jag skrev..sälgär 30 böker per timme. Skriv en bok om dig själv..fitta ,.
Ska vi gå en boxnings match?
Citera
2010-06-23, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rixter
Fuck you Bitch..i work 85 hours a week for 3 weeks..sen är jag ledigt två veckar..du kan inte palla det. They say that you learn from your mistakes.,.that's a lie youngster. I'm a tough mother fucker..oavsett min 'ålder'..om du hade fått en kullspruta i din panna så skulle du ha skittit på dig..jag kör mitt liv..jag har levat 3 livstider gemfört med dig...ungen. Följa tråden bitchen..idag körde till ..utomlands..var jag befinner mig nu. Skriv namnet Leif Eriksson...Silbersky juden..mina advokater..my pack is waiting..ungdom som du är..jag kommer att få en skaddestång från tierps polisen/Uppsalla fittar i milljon klasset. You hide behind your fucking name..i had a fucking machinegun med laser sikt put against my forehead a month ago. google på en åklagare såm heter Gunnar Merkel..det är han såm skickade insatts styrkan på mig i Skutskär. mina advokater väntar att få besked. jag kom nära att dö..på aklademiska avdelning kirrurg 70B p.g.a,. skadår som skit polisen uttsatt mig för.totally innnocent . like smoke around... the flame.I live an honest life and I try to make a difference in young peoples lives.. i suceed in that. JAG HAR ALDRIG BEGÅTT ETT BRÅTT I SVERIGE..MEN BARA P.G.A. VEM JAG ÄR..MIN BAKRUND..MIN HISTORIA SOM KOMMER ATT FINNAS I HUNDRATALS ÅR....I FRAMTIDEN..NÄR JAG DÖR..OCH NI DÖR..SÅ FINNS FLINGA KVAR..HELA HANS LIV DOKUMENTERADE I HEMLIGA MAPPAR HOS UD..MIN FARS BOK OCH MIN BOK PÅ KUNGLIGA BIBLIOTEKET. I will be remembered in history for hundreds of years..all the shit that happens to me doesn't make a a bit of difference. swedes today are cowards. I used to be proud that my middle name is Viking..I'm a Viking.. I've lived three life times compared to you..shut your fucking mouth and open your ears. How many 'skvallerobjekt' svarar..njut av detta och försöka att få det i din hjärna att du skriver till en väldigt känd person..minst 2 miljoner svenskar vet vem jag är..min bok..såm jag skrev..sälgär 30 böker per timme. Skriv en bok om dig själv..fitta ,.

Hur många marines äter du till frukost?
Citera
2010-07-17, 22:10
Bannlyst
Och där tog tråden SLUT. THE END. RIP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in