2007-03-08, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Köpte idag ett par Dieseljeans på Carlings för 1990 kr. Jävligt snygga och de skönaste jeans jag haft på mig nånsin. Folk i min omgivning inklusive min tjej verkar dock tycka att det var ett jävla slöseri med pengar.. själv tycker jag inte det. Jag tycker att de var värda det de kostade.

Hur mycket har ni betalat som mest för ett par jeans?

va glad du tycker dom va snygga och skönaste jeansen på länge.. jag köpte ett par evisu jeans för 4000:- som blev fula i tyget efter en tvätt.. väldigt besviken blev jag
Citera
2007-03-08, 11:51
Medlem
the_dude82s avatar
1,7k ungefär för ett par D&G på rea. Är de snygga kan de kanske vara värt det men undviker att köpa riktigt dyra kläder om det inte är på rea. Skiter väl i om det inte är senaste modellen för fan
Citera
2007-03-08, 13:31
Avslutad
Dyraste Jeansen jag köpt är Hugo Boss (boss black) kostade 1400:- och satt förbannat bra, det konstiga är att de gick sönder snabbare än mina H&M jeans som jag fortfarande har kvar och som också sitter förbannat bra, passformen har mer att göra med att man väljer en mindre storlek och att man fan ser till och träna benen och arslet, då kan man ha allt och behöver inte köpa massa tjafs för 3000 spänn.

Det fulaste som finns är när man ser nån jättetunn tjej, eller kille för den delen som har ett par tighta jeans, men som inte har arsle eller lår att kunna fylla ut dem, antingen börjar man träna eller går över till hiphop stuket.
Citera
2007-03-08, 13:54
Medlem
bästisweedens avatar
själv ligger mina byxor på runt 1100-1400 kr paret men jag ångrar mig inte utan fortsätter köpa byxor i den prisklassen, men när jag för några veckor sen tog en sistaminuten med 4stjärnigt hotell och flyg till en kanarieholme en vecka för bara 1600 så känns det rätt ovärt ändå borde resa oftare...
Citera
2007-03-08, 16:38
Medlem
Runt 1000 kr är det högsta beloppet jag har lagt ut på ett par jeans. Över 1000 kr känns inte som en bra affär helt enkelt. Är iof student så jag har inte råd att lägga ut så höga summor på kläder.

Det högsta beloppet jag har lagt ut på ett plagg är ca 4000 för en rock från Hugo boss. Jag såg så stilig ut i den så jag kunde inte låta bli.
Citera
2007-03-08, 19:03
Medlem
Cock_Sparrers avatar
Mina jeans ligger mellan 1000-1500 kr tycker dom mesta jeansen man köpt är värda sitt pris men finns ju ett par undantag
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in