2007-03-03, 21:53
Medlem
Hejsan.

Det här känns ganska förjävligt. Men jag har ingen att prata med för tillfället och skulle behöva uttrycka mig. Jag har en ganska stark depression nu, 7/10 där 10 är tänka på självmord. Vet inte om det här är förbjudet eller vafan det är.
Men jag behöver någon att prata med. Över msn, Pma mig.

Fuck it all.
K
Citera
2007-03-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knerpster
Hejsan.

Det här känns ganska förjävligt. Men jag har ingen att prata med för tillfället och skulle behöva uttrycka mig. Jag har en ganska stark depression nu, 7/10 där 10 är tänka på självmord. Vet inte om det här är förbjudet eller vafan det är.
Men jag behöver någon att prata med. Över msn, Pma mig.

Fuck it all.
K
Hej Knerpster. Jag tar inte MSN-kontakter här på FB men har ändå ett råd till Dig.

Lägg ned ALLA droger. I andra inlägg Du skrivit så framgår att Du bla röker cannabis. Det är en vanlig biverkan att få depressiva symtom. En del upplever att det dämpar ångest för stunden men det framkallar alltså depression.

Innan Du slutat med droger och ev alkohol är det ingen poäng med ex samtalsterapi eller läkemedel.

Observera att även anabola kan ge depression.

Lycka till.
Citera
2007-03-04, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av astroturf
Hej Knerpster. Jag tar inte MSN-kontakter här på FB men har ändå ett råd till Dig.

Lägg ned ALLA droger. I andra inlägg Du skrivit så framgår att Du bla röker cannabis. Det är en vanlig biverkan att få depressiva symtom. En del upplever att det dämpar ångest för stunden men det framkallar alltså depression.

Innan Du slutat med droger och ev alkohol är det ingen poäng med ex samtalsterapi eller läkemedel.

Observera att även anabola kan ge depression.

Lycka till.

Uppskattar ditt svar.

Men jag har bara rökt några fåtal gånger .
Jag har fått någorlunda kontroll på det nu (misären).
Tar heller inte några som helst AAS.

Ska till läkaren på måndag så vi får se

STORA tack till Ni som ställt upp genom msn!
Creds till Detfårinteplats, Pri3st och Cafergot.

Tack!
Citera
2007-03-04, 02:11
Bannlyst
Bara hör av dig om du vill snacka mer!!

Fint att du ska till läkaren, tänk bara på att det kan kännas värre i början av behandlingen så ring tillbaka efter nån dag å klaga så får du nog Xanor depot 0,5 eller 1mg, eller en burk sobril mot ångesten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in