2009-09-11, 21:22
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Trots goda inkomster verkar Lasse Brandeby ha stora svårigheter att fixa sin ekonomi. Hans sambo/fru fick ju dessutom en spelvinst på närmare miljonen för ett par år sen....
Vad ligger bakom strulet? Alkohol-andra droger-relationsproblem-psykiska svårigheter...???

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=857&a=516751
Jag förstår att detta är intressant för oss här på skvallerforumet på Flashback, men var ligger allmänintresset? Varför skriver GP om detta för "den stora massan"? Är det en skvallertidning?

Jag bara undrar...
Citera
2009-09-11, 23:27
Medlem
Maffe SWEs avatar
Träffade på honom för ett par år sen i Movieline butiken på packhusplatsen här i Göteborg när han stod och rotade bland porrfilmerna...
Kompisen hejade och han tittade upp märkbart besvärad...
Citera
2009-09-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maffe SWE
Träffade på honom för ett par år sen i Movieline butiken på packhusplatsen här i Göteborg när han stod och rotade bland porrfilmerna...
Kompisen hejade och han tittade upp märkbart besvärad...

Det är bara det att Movieline inte har några porrfilmer i sitt sortiment.....
Citera
2009-09-11, 23:55
Medlem
Maffe SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
Det är bara det att Movieline inte har några porrfilmer i sitt sortiment.....
Vid den tiden hade dom faktiskt det och dom hette Melody Line vilket jag glömde att skriva...
Citera
2009-09-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag förstår att detta är intressant för oss här på skvallerforumet på Flashback, men var ligger allmänintresset? Varför skriver GP om detta för "den stora massan"? Är det en skvallertidning?

Jag bara undrar...

Ja jag undrar faktiskt också...
För bara några år sedan hade GP aldrig skrivit om något sådant här...
I takt med sjunkande upplaga blir Göteborgs-Pesten alltmer desperata och börjar likna en kvällstidning.....
Citera
2009-09-12, 01:30
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olssonkurt
Bara att vänta och se! Bara tanken gör att man saknar reklamen för Rabattfynd.

Att han gör reklam för dem, SOM Kurt Olsson tycker jag säger en del. Desperat att få sin enda kända karaktär att överleva, men som egentligen tillhör humorns stenålder. Det är han och Glenn Hysén i reklamannonserna, komiskt.
Citera
2009-09-12, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
Att han gör reklam för dem, SOM Kurt Olsson tycker jag säger en del. Desperat att få sin enda kända karaktär att överleva, men som egentligen tillhör humorns stenålder. Det är han och Glenn Hysén i reklamannonserna, komiskt.
Och HUR i hela världen kan Rabatt-Fynd o Frigga-Huset (lr va d heter) betala pengar för en sån förlegad reklam.
Har de så dålig koll så att de inte fattar att reklamen snarast minskar försäljningen..???
Citera
2009-09-12, 10:44
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Nästan femtio inlägg i Lasse Brandebys skvallertråd och det av vikt som kommit fram är:

1. Brandeby är väldigt trevlig.
2. Brandeby bytte sambo för tiotalet år sedan. Kvinnan var jämngammal med Brandeby.
3. Brandeby har flygskräck.
4. Brandeby är väldigt trevlig.
5. Brandeby köper ibland ett sexpack starköl.
6. Brandeby har en ganska normal lön och en betalningsanmärkning.
7. Brandeby är väldigt trevlig.

Det var inte mycket till skvaller.

// Roger P.

Låter mer sympatisk än genomsnittsflashbackaren (ja, det gäller även mig).
Citera
2009-09-12, 10:46
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Och HUR i hela världen kan Rabatt-Fynd o Frigga-Huset (lr va d heter) betala pengar för en sån förlegad reklam.
Har de så dålig koll så att de inte fattar att reklamen snarast minskar försäljningen..???

Alla som jobbat med reklam vet hur dålig koll företagare kan ha. Det som styrde upp det gillade säkert själv karaktären Kurtan.
Citera
2009-09-12, 10:51
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Nästan femtio inlägg i Lasse Brandebys skvallertråd och det av vikt som kommit fram är:

1. Brandeby är väldigt trevlig.

4. Brandeby är väldigt trevlig.

7. Brandeby är väldigt trevlig.

Det var inte mycket till skvaller.

// Roger P.
Det är heller inte sant. Lasse Brandeby är en otroligt jävla otrevlig snubbe. En gång är ingen gång men jag har haft "o-nöjet" att träffa honom vid flera tillfällen och det där är en tvättäkta surkuksgubbe i humöret. Lynnig, tvär och grinig om saker inte går som han vill. Gillar inte att saker tar sin tid och skäller gärna på dem som inte genast skyndar till hanses behov.
Citera
2009-09-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Ja, fast kommunist har han ju alltid varit. Det trodde jag var allom bekant.

Ja fast han började faktiskt som folkpartist på samma sätt som Gudrun Schyman innan man gick ner sig i kommunistträsket... Detta glöms ofta bort i och med att man var så hård och doktrinär på 70-talet. På nåt sätt suddades detta bort...
Citera
2009-09-14, 09:33
Medlem
fredrikdenstores avatar
Åker på en fet skattesmäll.
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid214.dbp.asp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem