2007-03-04, 00:40
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Hehe..Jag får faktiskt betalt på det sättet att jag får lön från mitt vanliga jobb och jag moddar då jag är där då det är lugnt, och oftast är framför internet..
Sen vissa nätter får jag betalt då jag moddar också då jag spelar poker vissa nätter i veckan och mellan vissa sega amerikanares agerande så hinner jag radera en tråd eller två.
Men är ingen skillnad egentligen på timantalet mot innan jag blev mod heller.
2007-03-04, 00:53
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Det är ju inte direkt så att frågan besvarats tidigare. Nä, nä...

Men ingen moderator slänger tråden, de har fullt upp med att klappa sig själva på axeln och berätta hur snälla de är som modererar.
Och visst är de det, sen är det naturligtvis så, precis som på de flesta forum, att många blir moderatorer just för att det är nån form av makt och status.
Men på FB är det en liten minioritet, och det är ganska unikt.
Jag vet inte hur lite eller mycket forumdelen genererar i inkomster men det hade absolut varit på plats med en biobiljett eller något till moderatorerna vid juletid, eller något sånt.
Å andra sidan tittar väl bara FB-moderatorer på snuffmovies och liknande så det faller väl redan där.
2007-03-06, 00:36
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Men ingen moderator slänger tråden, de har fullt upp med att klappa sig själva på axeln och berätta hur snälla de är som modererar.

Haha, precis! Det var en väldigt lustig observation!
2007-03-06, 01:37
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Å andra sidan tittar väl bara FB-moderatorer på snuffmovies och liknande så det faller väl redan där.
Näpp. Har just kollat senaste battlestar galactica. Nu blir det Dresden files
2007-03-06, 01:53
Moderator
tobess avatar
Innan skattemyndigheterna ser den här tråden så är det nog säkrast att vi hänger på låset här.

Tack till de som tackat, det är en lön så god som någon..

*klick*

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in