Han är fullständigt usel. Håller på med personangrepp av allra lägsta sort utan att lyckas bena ut vad han anser är fel. Läs Croneman på DN så kanske ni förstår vad vi menar. Han har hjärna. Kanske Björkman också, även om den är marinerad i alkohol. Stilistiskt är AB en katastrof. Nästan i klass med idioten Britta Svensson.
Lysande krönika av Björkman idag om fjollsången igår på Skansen!
...
En bifogad länk hade varit på sin plats men jag får väl leta upp den själv för att se vad som kan tänkas ha varit så lysande i krönikan eftersom du själv inte berättar det.
.