2007-03-01, 18:30
Medlem
Hejsan. Tänkte slänga upp en liten "rapport" angående min första kur med AAS. Är relativt bra påläst om ämnet och har folk i min närhet som sysslat och kan det mesta om AAS. Jag har tränat gym i 2,5 år, och även hockey i 10 års ålder. Är 17 år gammal.
Vikt: 71,5 kg.
Längd: ~ <180cm

Jag ska köra 30mg/dag av Dianabol Thai 10mg.´

Maten: Det är vanlig husmanskost i stora mängder... Även proteintillskott.

Bilden tagen efter 1,5 dags intag : [img]http://img405.imageshack.us/my.php?image=fjaefjawefiw4.jpg[/img]

Överarmen nådde omkretsen 35cm. Tar ca 75-80kg i bänkpress, 22kg på Hantlar, 240 kg i benpress. 100 kg i latsdrag.

Mål: Mitt mål är att bli starkare i kroppen, och få upp min aggresivitet samt att testa AAS för att se vad som händer.
------------------------------------------------------------------------

Har nu kört 7 dagar med denna kur och tränat enormt mycket varje dag. Känner en relativt stor förendring i styrkan och orken, har ökat ganska mkt i kg på varje "övning". Sen har jag inte haft nån biverkning än så länge förutom aggresiviteten och hungern.
Muskelmassan har växt ganska skapligt, och även nått kg fett/vätska
Vikt: 76,5kg

Bara fråga om ni har några funderingar lr tips!!
Citera
2007-03-01, 18:58
Medlem
Lucccifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esset_lkpg
Hejsan. Tänkte slänga upp en liten "rapport" angående min första kur med AAS. Är relativt bra påläst om ämnet och har folk i min närhet som sysslat och kan det mesta om AAS. Jag har tränat gym i 2,5 år, och även hockey i 10 års ålder. Är 17 år gammal.

Bilden tagen efter 1,5 dags intag : [img]http://img405.imageshack.us/my.php?image=fjaefjawefiw4.jpg[/img]

Överarmen nådde omkretsen 35cm. Tar ca 75-80kg i bänkpress, 22kg på Hantlar, 240 kg i benpress. 100 kg i latsdrag.

Mål: Mitt mål är att bli starkare i kroppen, och få upp min aggresivitet samt att testa AAS för att se vad som händer.

Har nu kört 7 dagar med denna kur och tränat enormt mycket varje dag. Känner en relativt stor förendring i styrkan och orken, har ökat ganska mkt i kg på varje "övning". Sen har jag inte haft nån biverkning än så länge förutom aggresiviteten och hungern.

Agrisiviteten är bara inbiling kan jag lova
Citera
2007-03-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucccifer
Agrisiviteten är bara inbiling kan jag lova

Ja det är mkt möjligt att det är Men otroligt lättirriterad och hanterar många saker våldasamt, det är väl det jag känner av.
Citera
2007-03-01, 20:22
Medlem
Om du nu är så påläst om AAS och känner folk som är det, så borde du ju veta att steroider inte är något för en 17-åring.

Ät massor av mat istället och lyft TUNGT så ska du se att musklerna kommer!

Varför i hela fridens namn vill du öka på din aggressivitet?

Vansinne....

En liten del av mig hoppas dock att detta är ett Troll som vill få igång oss på alla cylindrar.
Citera
2007-03-01, 20:25
Medlem
Citat:
blabla bla Är 17 år gammal.
blabla, texttext

And there he goes!
Citera
2007-03-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tudoreli
Varför i hela fridens namn vill du öka på din aggressivitet?

En liten del till att jag brukar AAS är att jag vill ändra personlighet, vill pröva något som kan hämma mina behov...
BTW: Jag vet att jag absolute inte borde använda mig av AAS vid sån tidig ålder, men jag ger det ett försök. Känner mig lite som en testperson för alla kompisar
Citera
2007-03-01, 21:29
Medlem
Tar du AAS för att va testpersson åt dina kompisar..?
smart..

hur går kuren förresten?
Citera
2007-03-01, 23:15
Medlem
jaha jovissts avatar
har du funderat på att köra kortare än 6 veckor?

Tips, passa på att träna underarnar
Citera
2007-03-02, 00:04
Medlem
Rhynns avatar
Jag är inte speciellt bildad men rätta mig ifall jag har fel, borde inte du träna upp en lite bättre grund innan du överhuvud taget innan du preppar?
Citera
2007-03-02, 01:26
Medlem
Citat:

mitt tips är att träna ren tills du e minst 22 så du inte sliter sönder kroppen nu pga hormonerna.

Kan tillägga att jag har bekanta som började bruka AAS vid 16 års ålder och idag så e ha nförtidspensinär vid 30 pga att hans axlar o knän e körda, han ser dessutom ut som en trasdocka man kan aldrig tro att han nånsin varit vältränad med tanke på hans fysik idag.
Citera
2007-03-02, 01:29
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ja det är mkt möjligt att det är Men otroligt lättirriterad och hanterar många saker våldasamt, det är väl det jag känner av.

Ett tecken på omognad...
Citera
2007-03-02, 03:59
Bannlyst
några små frågor bara, inget illa menat men...

Var vågen frisk när den sa att du väger 75+ ?

Jag har bekanta som väger runt 50-55 och har betydligt bättre fysik en vad du har..men men...

Jag tycker helt och hållet du ska lägga ner AAS, du är verkligen för ung, och med den där kroppen kommer du troligtvis pajja dig så länge du inte tänkt att köra roids resten av din "tränings karriär" ? för det är med andra ord precis vad du kommer behöva göra med lite otur. det krävs inte mycket otur för att det ska bli så.

Efteråt kommer du ha lika svårt att öka som en 60årig gubbe. ha så kul
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in