2007-03-01, 14:20
Bannlyst
Tjena.
Jag har tänkt gå med i något affiliate-nätverk och placera ut annonser på min hemsida. Det jag är ute efter är främst "pay per view-annonser". Finns det några bra svenska sådana nätverk, andra än google och tradedoubler? Vilka kan ni rekommendera osv?
Citera
2007-03-01, 15:37
Medlem
Dennos avatar
En snabb fråga bara, hur många pageviews per dag har dina sidor? Du bör ha några tusen om dagen minst för att det ens skall vara värt besväret.
Citera
2007-03-05, 23:18
Bannlyst
Har ej lagt upp den än.
Men tänkte såhär, säg gärna till om detta inte är tillåtet etc, men det bör det vara

Om jag har 5 olika banners, som ger 10 öre per unik visning. 50 öre per unik besökare, inte så jävla pjåkigt ändå, för det är väl ungefär vad man får för ett klick, det var det i alla fall på någon sida jag hittade för längesen.
Citera
2008-02-19, 20:25
Avslutad
en sida bara byggd på affilitate brukar funka ganska fint
Citera
2008-02-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perra2000
en sida bara byggd på affilitate brukar funka ganska fint
Tack för att du bumpade tråden och delade med dig av den informationen.
Citera
2011-03-05, 11:21
Medlem
Där krävs otroligt mycket besökare för att det ems ska vara lönt. Det är bättre att satsa på någon produkt som du gillar och har provat och försöka sälja den till personer. I längden kommer du tjäna mer pengar.
Citera
2011-03-05, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Righty
Har ej lagt upp den än.
Men tänkte såhär, säg gärna till om detta inte är tillåtet etc, men det bör det vara

Om jag har 5 olika banners, som ger 10 öre per unik visning. 50 öre per unik besökare, inte så jävla pjåkigt ändå, för det är väl ungefär vad man får för ett klick, det var det i alla fall på någon sida jag hittade för längesen.
Det finns ingen som betalar de priserna, snarare så att du på sin höjd kan få 10-50 öre för tusen visningar.
Citera
2011-03-05, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoneyMoneyMoney
Där krävs otroligt mycket besökare för att det ems ska vara lönt. Det är bättre att satsa på någon produkt som du gillar och har provat och försöka sälja den till personer. I längden kommer du tjäna mer pengar.
Din länk "Tjäna Pengar På Internet" är en viruslänk, hoppas någon moderator ser det och stänger av dig från FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in