2007-03-01, 13:54
Medlem
underrs avatar
Hejsan

Tänkte beställa proteindryck från gymgrosisten.
Då kom jag på, Ifall jag trycker på gymgrosistens reklam här på flashback och köper får flashback pengar eller något då ?

visste inte var jag skulle fråga men det fick bli här. Mod kan flytta på den om den inte passar in här.
Citera
2007-03-01, 14:22
Medlem
noobzors avatar
Funkar nog som internetreklam i allmänhet. De får betalt per klick, om du köper något eller inte är inte relevant för FB:s del.
Citera
2007-03-01, 14:39
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobzor
Funkar nog som internetreklam i allmänhet. De får betalt per klick, om du köper något eller inte är inte relevant för FB:s del.

Ok, tack för svaret.
Citera
2007-03-01, 16:25
Medlem
callcias avatar
Citat:

Om man är affiliate hos t.ex. double eller tradedoubler får man betalt per click, lead, sale beroende på vilka "affiliate-program" man deltar i. De flesta programmen ger betalt per sale.
Citera
2007-03-01, 18:39
Medlem
Du skriver alltså in adressen manuellt. Inte ska jag som aktieägare i gg betala för din lathet.
Citera
2007-03-01, 19:54
Medlem
Rans avatar
Citat:
Fel, fel, fel.
Så var det för tio år sedan, idag är det precis tvärtom.
Det förvånar mig inte om FB inte får någonting för några klick på många annonser.

Däremot får FB garanterat pengar om du köper något via länken.
Citera
2007-03-01, 21:36
Medlem
Capt. Speirss avatar
påtala om reklam här på FB, är det bara jag som ibland när man ska markera text i trådar råkar trycka på en dold annons?
Citera
2007-03-01, 21:42
Medlem
Är det inte mer troligt att annonsörerna helt enkelt betalar en klumpsumma för att finnas på sidan en viss tid?
Citera
2007-03-01, 22:13
Medlem
Heinzes avatar
Till FB från Övrigt.
/mod
Citera
2007-03-01, 22:43
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rargh
Är det inte mer troligt att annonsörerna helt enkelt betalar en klumpsumma för att finnas på sidan en viss tid?
Nu vet jag inte hur väl detta gäller forumsdelen, men det ger en hint om att det är som du tror.

http://www.flashback.se/advert.php
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in