2007-03-02, 07:22
Medlem
GodoShingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Då har du inte upplevt mycket här i livet.
Tänk så har han haft ett toktragiskt liv och upplevt mycket tråkigt och sorgligt, men dock inget så roligt? Vräk inte ur dig saker sådär. Du känner ju inte personen. ( ).
Citera
2007-03-02, 09:53
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Vart kan man hyra en Ferrari?
Citera
2007-03-02, 10:06
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vart kan man hyra en Ferrari?

Specialbilsuthyrning i Stockholm. Ring 08-32 66 82 och fråga efter Bosse Rönnbäck.
Citera
2007-03-02, 10:20
Medlem
buffalos avatar
http://www.fanoe-online.dk/veteran/vl0509l.jpg

Den där skulle ni väl vilja åka i? Fast den blir nog svår att få tag på.

Bentley Le Mans heter den.

EDIT: Förr hade studenter, och folk i allmänhet lite stil och finess. Nu verkar det viktigaste vara att dricka sig redlös, supa bort mössan och spy ner kostymen.
Citera
2007-03-02, 13:15
Medlem
galts avatar
Jag minns min resa på flaket. Klockan var väl omkring 13 när vi började åka. Det var 30 grader varmt och jag var bakfull som fan. Jag kan inte påstå att det var vidare roligt, särskilt inte när chauffören tyckte att vi skulle åka ett varv till genom stan.
Jag gick hem och sov några timmar efter det och på kvällen när vi skulle på restaurant var jag fit for fight igen.

Jag tycker det är mer roligt att titta på studenterna i sina flak. Det är sommarkänsla över det hela och glädjen smittar av sig, även om de oftast beter sig som svin.

Självklart ska det åkas flak...
Citera
2007-03-02, 13:37
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Självklart blir det flakåkning och fest i dagarna sju.

Man får dock se till att man inte är för knall när man ska hem och äta mat med släkt och dylikt, då blir man inte populär..

Men, som sagt, det är nog bara att fråga nån bonde, ska väl säkert gå bra.
Citera
2007-03-02, 17:53
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovopax
Kan ni inte ta din Epa-traktor? Den har väl flak?

Där jag bor finns det faktiskt inga Epa-traktorer men du verkar ju ha en på bakgårn' så jag kanske kan låna den.
Citera
2007-03-02, 19:23
Medlem
Ruskigbusss avatar
Tror att mekanikerna i fordon har bättre koll här.

*AB=>Fordon*

/Mod
Citera
2007-03-02, 19:36
Medlem
Not_mes avatar
Ring närmaste fraktbolag där förarna har egna bilar, typ Akka-frakt, LBC, HIT eller vad som helst. Hjälper ju om du bor inne i stan då!
Bor du på landsorten så kontakta närmaste bonde! De brukar vara välvilligt inställda till att hjälpa studenter! Det hjälper ju om du känner något av deras barn!
Citera
2007-03-02, 20:25
Medlem
Legimitations avatar
Ta å hyr en helikopter vetja.
Citera
2007-03-02, 21:22
Medlem
MobileFreaks avatar
En kul grej hade ju varit att åkt på ett lastbilssläp istället för på ett litet flak, man får ju plats ganska många fler då
Och så får ju chauffören lite övning i att köra 24-meters inne i stan också
Citera
2011-02-03, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Tar studenten till sommaren , då hade jag och några kompisar tänkt hyra ett studentflak. Eftersom jag googlat och bara hittat hemsidor som hyr ut flak i STHLM och GBG, så undrar jag om det finns någon som vet en bra hemsida/företag som hyr ut flak i Malmö/Lund området?

Här kommer mitt bidrag till en aktör som säger sig hyra ut dom bästa studentflaken på stan.
Besök http://www.minstudent.se/studentflak.php - Studentflak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in