2007-03-01, 11:42
Medlem
williamwallaces avatar
Tar studenten till sommaren , då hade jag och några kompisar tänkt hyra ett studentflak. Eftersom jag googlat och bara hittat hemsidor som hyr ut flak i STHLM och GBG, så undrar jag om det finns någon som vet en bra hemsida/företag som hyr ut flak i Malmö/Lund området?
Citera
2007-03-01, 11:49
Medlem
buffalos avatar
Ni kommer bara att skämma ut er. Åk med stil och hyr en sportbil.

En engelsk veteranare kanske?
Citera
2007-03-01, 11:59
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Ni kommer bara att skämma ut er. Åk med stil och hyr en sportbil.

En engelsk veteranare kanske?

Jag har faktiskt funderat lite på det med, men eftersom de kompisar jag ska åka med hellre värkar vilja ha flak, så får jag nog ge mig.
Citera
2007-03-01, 12:00
Medlem
noobzors avatar
Håller med föregående talare.
Brölande studenter på ett flak är allmänt föraktade.
Hitta på något lite mer orginellt istället.
Om ni nu måste stå på ett flak och skrika så är det väl bara att ringa runt till lastbilsfirmor och fråga.
Citera
2007-03-01, 12:09
Medlem
Men va f*n. Williamwallace, är du ny här heller? Du vet vad folk på flashback anser om studenter. Något vettigt svar lär dröja några inlägg innan det kommer, om det ens gör det...

Du skulle lika gärna kunnat fråga var man köper en svart skinnhörnsoffa och kakelbord.
Citera
2007-03-01, 13:35
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Tar studenten till sommaren , då hade jag och några kompisar tänkt hyra ett studentflak. Eftersom jag googlat och bara hittat hemsidor som hyr ut flak i STHLM och GBG, så undrar jag om det finns någon som vet en bra hemsida/företag som hyr ut flak i Malmö/Lund området?

Hyra eller köpa en så här då

http://www.mopedbil.nu/bilder/flak-loppan.jpg

Citera
2007-03-01, 13:38
Medlem
stigmas avatar
Varför har ungjävlarna denna drift att vilja sitta på ett flak och bröla med sina äckliga tonårsröster....
Citera
2007-03-01, 14:26
Medlem
Jrgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Varför har ungjävlarna denna drift att vilja sitta på ett flak och bröla med sina äckliga tonårsröster....
Jag förstod det inte när jag slutade högstadiet och inte när jag slutade gymnasiet. Känns bara förnedrande.
Citera
2007-03-01, 14:55
Medlem
GodoShingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Alkohol och lycka för att skolan är slut?
Citera
2007-03-01, 15:05
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodoShingo
Alkohol och lycka för att skolan är slut?
Att samlas på en trevlig restaurang vore nog ett bättre sätt att fira på.
Citera
2007-03-01, 15:18
Medlem
Draqs avatar
Går emot alla föregående talare och säger att åka lastbilsflak efter studenten var nog bland det roligaste jag har gjort. Självklart hade man en såndär huligantuta med som man jävlades med, aspackad var man med. Tycker att ni givetvis skall åka lastbilsflak, försök inte verka speciella med sportbilar och sådant trams.
Bufallo, Sitta på en restaurang på studenten? Fylla och allmänt gapande hör till på studenten! Du verkar vara en tråkig karl Bufallo.
Citera
2007-03-01, 15:29
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Går emot alla föregående talare och säger att åka lastbilsflak efter studenten var nog bland det roligaste jag har gjort. Självklart hade man en såndär huligantuta med som man jävlades med, aspackad var man med. Tycker att ni givetvis skall åka lastbilsflak, försök inte verka speciella med sportbilar och sådant trams.
Bufallo, Sitta på en restaurang på studenten? Fylla och allmänt gapande hör till på studenten! Du verkar vara en tråkig karl Bufallo.

det gör man väl sen ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in