Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Tycker att det är ett av de allra mest välfungerande forumen här på FB, och saknar enligt mig motsvarighet i Sverige inom ämnet. Det är underligt att inte fler målare hittat dit.
Särskilt bra har det blivit efter att brygubbarna hänvisats till en egen liten klagotråd, där de kan spy ut sina klassiska "DE JÄVLA UNGARNA ÅÅÅ JÄVLAR OM DE KLOTTRAR PÅ MITT HUS DÅDÅDÅDÅ SKA JAG KLIPPA AV PEKFINGRET PÅ DEM SNORUNGAWQREJHLF" som tidigare förstörde varenda tråd.
Där har du en jävligt bra poäng, om man skulle slänga in en massa personer som hatar bilar på ett bilforum så hade det inte uppskattats. Sen att folk blir rasande över skitungar som klottrar ner med diverse "fjortisfraser" kan jag förstå, dock så känns splittringen mellan sidorna för stor för att det ska bli en bra debatt. Det blir mest väldigt hatfyllt, och då är det ju bra för stämningen att koncentrera hatet till en tråd.
isch: Jag hängde inte med på första meningen å andra sidan kanske jag inte borde det då, de säger det är nått med ditt huvud...
Jag får erkänna att jag övergivet cannabisdelen då åldern/mognaden på majoriteten av skribenterna kändes väldigt tveksam. Där har vi ett bra exempel på hur det blir om majoriteten av skribenterna skriver "dåligt" det smittar och får de bättre skribenterna att fly. Någon bra lösning på hur man undviker detta har jag inte. Jag har nog bara för mycket fritid.