Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2008-07-28, 19:12
Medlem
narkis avatar
jag är ingen kran å vet inte, men så som jag har fattat det så kommer kuberna inte att komma mer?slut på dom för alltid framöver, ska bli stavar istället ifrån samma ställe(snackar inte inte net-p nu utan om dom som gör sakerna).

som sagt, jag har inget bevis på det eller något, är bara något jag har "råkat" höra.

om jag kommer ihåg det så kan jag rappoertera om hur stavarna funka sen, jag själv ska inte ha några, men finns nog folk som vill ha dom.

Annars är det nån som har testa dom?jag tror absolut inte att det är några svenska stavar vi talar om, utan det är samma som kuberna vad jag har fatta det, men stavformade?
2,2mgare
2008-07-28, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narki
jag är ingen kran å vet inte, men så som jag har fattat det så kommer kuberna inte att komma mer?slut på dom för alltid framöver, ska bli stavar istället ifrån samma ställe(snackar inte inte net-p nu utan om dom som gör sakerna).

som sagt, jag har inget bevis på det eller något, är bara något jag har "råkat" höra.

om jag kommer ihåg det så kan jag rappoertera om hur stavarna funka sen, jag själv ska inte ha några, men finns nog folk som vill ha dom.

Annars är det nån som har testa dom?jag tror absolut inte att det är några svenska stavar vi talar om, utan det är samma som kuberna vad jag har fatta det, men stavformade?
2,2mgare
Dom innehöll väl typ 0mg Alprazolam?
2008-07-28, 21:42
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Dom innehöll väl typ 0mg Alprazolam?

kan inte uttala mig om nått, men det har jag lite svårt att tro.
det lär märkas, när benzotorskarna får at/abstinens så märker dom ifall skiten funkar eller inte :P.
2008-07-28, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narki
kan inte uttala mig om nått, men det har jag lite svårt att tro.
det lär märkas, när benzotorskarna får at/abstinens så märker dom ifall skiten funkar eller inte :P.
Har för mig läste i någon tråd här nånstans ang NP's xanor stavar. Och dom innehöll tydligen 0 alprazolam.. Men klart det görs nya batcher!
2008-07-28, 21:49
Medlem
Inga problem!

Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Ingen som testat?
Jag bestälde 80 st stilnoct och det fick jag 2 dagar senare!
2008-07-28, 21:50
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Har för mig läste i någon tråd här nånstans ang NP's xanor stavar. Och dom innehöll tydligen 0 alprazolam.. Men klart det görs nya batcher!

haha fast jag snackade inte om nps om du läser mitt förr förra inlägg.

men jag kan nog utgå ifrån att det blir samma/likadana grejor.
Man lär höra snabbt om stavarna är bra eller inte iaf.
2008-07-28, 22:11
Medlem
glockengolds avatar
nån som testat deras kryss 2or? ...efter förra skitbatchen alpra dom sålde är man inte så sugen på att beställa något därifrån igen. gillade deras kuber dock, men som sagt vill jag veta nån som testat deras clonizar.
2008-07-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
nån som testat deras kryss 2or? ...efter förra skitbatchen alpra är man inte så sugen på att beställa igen.

kryss 2or?
2008-07-28, 22:16
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damen i svart
kryss 2or?
iktorivil, roche 2or, kryss 2or, clonazepam 2mg..kärt barn har många namn.
2008-07-29, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
nån som testat deras kryss 2or? ...efter förra skitbatchen alpra dom sålde är man inte så sugen på att beställa något därifrån igen. gillade deras kuber dock, men som sagt vill jag veta nån som testat deras clonizar.

Jag har testat dom. Vad jag vet så var dom så bra som Roche 2or Iktorivil ska vara iaf. Hade inte testat Ikto innan, men upplevde ett annorlunda benzorus jämfört med t.ex. Xanor eller Valium. Mer fysiskt avslappnande (antiepileptikum) och mindre ångestdämpande för min del. Funkade jävligt bra att ta tillsammans med tramadol, kodein osv iaf. Mindre minnesluckor och mer mys helt enkelt. Helt klart värda priset tycker jag.
2008-11-08, 18:50
Bannlyst
På deras förstasida så har minimumbeställningen sänkts till €50 = ca500sek.
2008-11-08, 19:02
Medlem
Ett Hunds avatar
Kan inte finnas mycket kvar att diskutera om de här säljarna.

Alla framtida frågor, funderingar och andra kommentarer får tas i nätbutikstråden här: https://www.flashback.org/showthread.php?t=447616

Tråd låst.

/Moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in