• 5
  • 6
2007-03-04, 21:52
Medlem
T.R.I.C.s avatar
S jag laddade ner Firefox och det verkar helt ok men jag har ett problem. Snabbknapparna p musen (fr bakt o framt funktion) reagerar inte. Detta har inte varit ntt problem med IE s jag har inte direkt reflekterat ver det innan. S vad mste gras fr att det ska funka i ff?
Citera
2007-03-04, 22:32
Moderator
MondoBizarros avatar
Satt och lste om minneshanteringen Opera - Firefox och blev nyfiken.
Installerade nyaste opera, ndrade lite smtt och gott, dvs plockade bort allt ondigt jvla tjafs som paneler hit och dit och kollade sen:

Mrkligt siffror tycker jag...iaf med tanke p att jag hade samma 2 flikar uppe i Opera och Firefox.
Nu kan det ha med saken att gra att jag optimerat Firefox s gott det gr med t ex Firetune, vilket kan frklara resultatet.

I vrigt knns Opera snabbare vid sidladdning, om n lite klumpig, i det att det knns som om man inte kan ndra saker riktigt som man vill jmfrt med Firefox.
Vana troligtvis, men efter att ha lst att Opera INTE godknner add-ons (vilket var sknt fr mig att lsa efter att ha letat febrilt och inte hittat nt... Trodde min google-skill slutat funka!) s knns det nd som om jag kommer fortstta med Firefox.
Som sagt, Opera r en kompetent lsare och med lite coola saker som de dr manickerna, men verlag s vinner Firefox matchen ltt.
Igen.

(Bara fr att dubbelkolla s kikade jag nu igen vad lsarna t i minne: Opera ungefr samma, Firefox har kat till 50 ungefr. Vilket ju kan frklaras med att jag inte rr Opera och skriver detta i FF. )
Citera
2007-12-02, 18:49
Bannlyst
sjlv tycker jag det r lite sm buggar i det, har glmt nu men kom ihg att det var det.
Citera
2007-12-02, 18:52
Medlem
Har inga som helst problem med buggar eller prestanda, flyter p fint hr iaf.
Citera
2007-12-02, 19:53
Medlem
Paijters avatar
Firefox 2, stabilt och mycket bra tillgg s som No Script och andra godsaker.
Firefox 3 Beta, snabbaste webblsaren jag testat, men krashar tre ggr per dag.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in