2007-02-27, 20:48
Medlem
lite halvirriterande att han är förklädd, men samtidigt egentligen rätt ointressant

nån som vet vem det är?
Citera
2007-02-27, 20:51
Medlem
Nigel Mansel? =)
Citera
2007-02-27, 20:56
Medlem
they seek him here,and they seek him there http://www.flashback.org/showthread.php?t=376753
Citera
2007-02-27, 21:02
Medlem
Liin_Me_Cneens avatar
Åldersgräns: 18 år
SÖK
LÅS TRÅDEN!!!!!!!!!
Citera
2007-02-27, 21:04
Medlem
o jag som sökte massa innan jag postade
Citera
2010-09-09, 13:20
Medlem
LordJCSs avatar
Nu har det kommit fram vem denne vitklädde testförare är.... Tom Collins.

Top Gear-programledaren gav första kommentaren till storbråket

Nu har Top Gear-programledaren Jeremy Clarkson för första gången uttalat sig om ”Stig-gate”.

Och det är inga snälla ord han yttrar över sin forne kamrat och testförare.

– Han är en girig idiot, säger Clarkson.

Ni känner förmodligen till historien vid det här laget. Top Gear – världens största motorprogram – har en hemlig testförare kallad The Stig.

För en dryg vecka sedan avslöjade racerföraren Ben Collins att det var han som fanns under den vita hjälmen, och också att han skulle skriva en bok om sin tid som testförare för Top Gear.

BBC, där Top Gear visas, försökte stoppa offentliggörandet i domstol, men förlorade. De hävdade att Collins enligt kontrakt inte fick avslöja sin identitet.

Collins å sin sida menade att han hade all rätt i världen att göra sig en hacka på sin medverkan i Top Gear, precis som de andra tre programledarna, Jeremy Clarkson, James May och Richard Hammond.
Gillar inte Collins

Nu har Clarkson för första gången kommenterat hela affären. Och han gillar inte vad Collins gör.

På en välgörenhetstillställning i hans hemort Chipping Norton i Oxfordshire tog Clarkson bladet från munnen.

– Som ni säkert vet har vi haft ett problem med The Stig. Alla känner nu till hans riktiga namn. Det är Idioten. Egentligen så är hans hela namn ”Den Girige Idioten”, sa Clarkson till publiken.

– Det var roligt när han bara sa det så där. Det är helt klart att han är irriterad på Ben Collins, säger en av åskådarna till HeraldSun.
Citera
2010-09-09, 13:33
Medlem
xallos avatar
Det har varit känt i drygt 5 år att det var BC.
Citera
2010-09-09, 14:55
Medlem
Jag vill minnas att jag såg ett avsnitt av TG när dom under pompa o ståt avslöjade vem "the Stig" var.
Visade sig vara Michael Schumacher!!
Under senare program har jag oxå hört att det är Tom Collins som kör. Tänkte då att dom helt enkelt bytt förare.
Men som inlägget ovan mig påtalar att det varit känt i fem år att det är BC, så kanske det är så att top gear har flera förare??
Senast redigerad av beagleboy 2010-09-09 kl. 14:58.
Citera
2010-09-09, 20:48
Medlem
MissTeheran2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beagleboy
Jag vill minnas att jag såg ett avsnitt av TG när dom under pompa o ståt avslöjade vem "the Stig" var.
Under senare program har jag oxå hört att det är Tom Collins som kör. Tänkte då att dom helt enkelt bytt förare.
Men som inlägget ovan mig påtalar att det varit känt i fem år att det är BC, så kanske det är så att top gear har flera förare??

Avsnittet där Schumacher "avslöjades" som the Stig trodde jag faktiskt ingen människa på jorden skulle gå på. Du är först. Grattis!
Ben Collins heter han....Ben Collins. Att det är han som varit den vita "Stig" har, som Xallo nämnde, varit känt i många år på samma sätt som förra svarta "Stig" hette Perry McCarthy.
Andra personer har varit stand ins för Stig i olika speciella sammanhang såsom skoterhoppet osv...
Citera
2010-09-09, 22:47
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beagleboy

Det var bara "Schumi" som fick köra Ferrarin som testades i de avsnittet.
Citera
2010-09-09, 23:15
Medlem
Milyns avatar
Det spelar ingen roll egentligen vem "The Stig" är. Han är lite som fantomen :P The Stig är inte en person, utan ett fenomen =)
Citera
2010-10-23, 20:44
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Ben Collins jobbar förövrigt nu med det BRA bilprogrammet (fifth gear).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in