Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
TACKAR S MYCKET, FROZENHERO OCH BERGSTURK.
-Och nu mste jag tnka efter.
Men frst
: f
rstr jag inte Frozenhero:s utrop: Ja du B-O.... r det mrkligt att jag lngtar efter att komma till ett svar p ett problem som har tagits upp?
: -Anvnder jag verkligen Wikipedia, Susning och mnga fler andra uppslagsbanker. Dock att jag tycker att de skriver dligt.
: ..r nog mitt anvndande av smileys, ett synnerligen uppskattat tilltag.
: Och det dr tipset: Spoiler: frstr jag inte ett dyft om!
: Och bergsturk:s tips -som mycket vanligt frn bergsturk- i inlgget nummer 4: Kr en chkdsk/f i kommandoprompten., frstr bara den som inte behver ngon hjlp.

Det "utropet" varr helt enkelt ett stt att starta inlgget...
Spoilern, som str alla fritt att anvnda, kan anvndas i olika syften hr p FB..
Jag valde att lgga en spoiler runt min lnk s att ALLA inte skulle behva se den, utan bara de som va berrda=Du.. B-O.
Och du behver inte fatta vad spoliern innebr... bara klicka p, eller kopiera och klistra in i valfri webblsare adressen som du ser om du klickar p "spoiler", s kommer du till den sidan jag ville tipsa Dig om..
Jag har ju s klart frsttt att du gillar smileys, men jag mste frtydliga, att trots att de kan bidra med knslor eller liknande som kan vara svra att kl i ord, s kan de, anvnda p FEL stt snarare skapa ett svrlst inlgg som mnga (jag) inte orkar med?
I detta fallet s kan man ju sg att smileys motverkar sitt syfte eftersom folk kanske inte ens orkar lsa inlgget i frga?
OCH, vad gller "Kr en chkdsk/f i kommandoprompten" s r det helt enkelt s att DU letar upp kommandoprompten.
I Windows 98 borde det funka om du vljer START/KR och skriver CMD (mjligen med sm bokstver)
Prova dr att skriva t.ex chkdsh och trycka ENTER och se vad som hnder?
Inget farligt kommando utan bara ett som kollar din hdd efter fel..
Lycka till!
/Fh