Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-28, 15:40
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freya
Fullaste allvar kanske är att ta i, men om du tar åt dig när jag tilltalar "asgamar" så får du väl göra det. Annars menar jag dom som beter sig som trettonåriga, mobbande ynkryggar. Jag är inte emot kritik i sig, det är skillnad. Axon bemötte personangrepp med personangrepp, jag hade troligtvis gjort likadant.

Du menar att det var ett personangrepp att lägga ut bevisen som han bad om? Jag är ledsen, men jag hänger inte med i ditt resonemang.
2007-02-28, 15:58
Medlem
Dubios avatar
Wow...snart har han gjort bort sig på nästa alla träningsforum....detta
är ju inte första gången!

Axon, verkar vara ganska snabb med att komma med personangrepp
och idiotförklara andra människor, säger bara...
2007-02-28, 16:28
Medlem
Biffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubio
Wow...snart har han gjort bort sig på nästa alla träningsforum....detta
är ju inte första gången!

Så kan man juh inte säga utan belägg...Tell us more about theese horrible deeds!
2007-02-28, 17:05
Medlem
freyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Du menar att det var ett personangrepp att lägga ut bevisen som han bad om? Jag är ledsen, men jag hänger inte med i ditt resonemang.

Jag har som sagt inget emot konstruktiv kritik, men när 20 personer på rad skriver exakt samma sak så blir den där konstruktiviteten mer och mer urvattnad. Men vad jag ffa reagerar på är alla övriga poster där ribban ligger lågt till och med för att vara fb. Jag kan inte fatta att det sitter folk och beklagar sig över Axons personangrepp, han svarade ju bara emot på samma låga nivå som så många andra redan befann sig på (nej, inte alla så du behöver inte ta åt dig). Dessutom var Axon i en jävligt utsatt position och jag kan förstå hans reaktion (personligen tycker jag det är skillnad att sparka uppåt och neråt). Men nej, däremed inte sagt att jag inte också kan förstå att folk argumenterar och ger kritik i god ton. Förstå?
2007-02-28, 17:27
Medlem
Citat:
Jag har som sagt inget emot konstruktiv kritik, men när 20 personer på rad skriver exakt samma sak så blir den där konstruktiviteten mer och mer urvattnad. Men vad jag ffa reagerar på är alla övriga poster där ribban ligger lågt till och med för att vara fb. Jag kan inte fatta att det sitter folk och beklagar sig över Axons personangrepp, han svarade ju bara emot på samma låga nivå som så många andra redan befann sig på (nej, inte alla så du behöver inte ta åt dig). Dessutom var Axon i en jävligt utsatt position och jag kan förstå hans reaktion (personligen tycker jag det är skillnad att sparka uppåt och neråt). Men nej, däremed inte sagt att jag inte också kan förstå att folk argumenterar och ger kritik i god ton. Förstå?

Men allvarligt. Killen ifråga (A) har ju praktiskt taget gjort det till sitt signum att trycka ned samt mästra folk när han haft chansen. Personligen har jag full förståelse för att vissa lackar ur och nu passar på att gotta sig. Även om det kanske inte tillför forumet spec. mkt.

Personligen anser jag att det inte är särskilt snyggt att sno texter som Axon har gjort. Speciellt som han får betalt för det. Dessutom är det åtminstone på gränsen till vad som kan anses som ett upphovsrättsligt intrång, vilket är ett brott (här vill jag dock reservera mig för att jag inte har gjort ngn djupare analys samt att upphovsrätt inte är min specialité).
2007-02-28, 17:31
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:

Och detta kommer från en person som inte ens kan använda versaler. Och varför skriver du två jävla punkter efter varje mening för? Visst, du är kanske sur över att du just fått underkänt i svenska av din högstadielärare och tar ut din ilska på nätet. Men borde du inte valt något mer passande att anmärka på än just grammatik?

OJ.. har vi axons flickvän här inne eller ?

värst vad du tar hat mot axon personligt,

nej jag fick inte underkänt i svenska, men jag lägger heller ingen större energi på att stava korrekt å skit då jag är på väg till sängs efter att inte ha sovit på nån vecka.
2007-02-28, 17:38
Medlem
Axons härdsmälta på gymmet.com

Citat:
Ursprungligen postat av Biffen
Så kan man juh inte säga utan belägg...Tell us more about theese horrible deeds!

http://www.gymmet.com/showthread.php?t=2515&page=9

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Kan man inte skilja på smärta och smärta (No pain no gain svammlet) så finns bl.a schack mm som lämpliga alternativ till styrketräning.
Hur väl i detalj känner du till alla dina coola latinska strukturer du nämner titt som tätt? Har nästan lust att testa dig med lite dissektionsbilder. Ha ha!
Det är ingen concentrationscurl utan en preachercurl. Concentrationscurl är ju en helt annan övning. Jag tränar för att ha starka, smidiga, styrkeuthålliga och gärna stora muskler. Självklart utan doping såklart!

Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Haha okej så du påstår inte att man kan kalla det för koncentrationscurl? Spela inte löjlig nu. Schack? Haha ja spela allan ballan på forum är ju väldigt coolt. Nästan lika coolt som att fuska upp en 40kgs vikt för att det ska se coolt ut.

Dom där tunga vikterna verkar ju verkligen ge resultat om man kollar på din bild Fan du verkar ju ha koll på läget arne.

Citat:
Ursprungligen postat av Löfstedt
Finns ju tillochmed en film på youtube han lagt upp när han gör 1 reps på den där vikten, strikt. Har lagt upp den här på forumet med tror jag mig komma ihåg.

Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Preacher curl, koncentrationscurl, whatever. Du och alla andra vet vad jag menar. En övning som isolerar biceps brachii.

Och jag tycker precis likadant om din kunskap så då är vi lika du och jag .

Finns ju en anledning till att ove, alex och dom andra på body redaktionen oftar tar ett gott skratt åt dina kommentarer och inlägg på diverse sidor.

By the way vet du det latinska samlingsnamnet för muskulaturen för på lårets baksida utan att behöva googla upp det?

Vet du det latinska namnet på fästes punkten för tensor fascia lata?

Kram

Jävla fjant.

"ove, alex och dom andra" på body redaktionen tar ett gott skratt"...

Tror nog inte det är åt Arnes kunskaper de ler. Möjligen att det skulle vara att de flinar åt råtönten Axon som av någon jävla anledning likställts med Arne Persson av vissa medlemmar här på Flashback.

Arne Persson är en av de duktigare styrkeinstruktörerna i Sverige. Axon är bara en fjant. Finns ingen jämförelse.
2007-02-28, 17:41
Medlem
freyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Men allvarligt. Killen ifråga (A) har ju praktiskt taget gjort det till sitt signum att trycka ned samt mästra folk när han haft chansen. Personligen har jag full förståelse för att vissa lackar ur och nu passar på att gotta sig. Även om det kanske inte tillför forumet spec. mkt.

Personligen anser jag att det inte är särskilt snyggt att sno texter som Axon har gjort. Speciellt som han får betalt för det. Dessutom är det åtminstone på gränsen till vad som kan anses som ett upphovsrättsligt intrång, vilket är ett brott (här vill jag dock reservera mig för att jag inte har gjort ngn djupare analys samt att upphovsrätt inte är min specialité).

Nog är Axon lika god kålsupare som många andra här, men för mig förändras det hela när det står 50 personer mot en. Sen fattar jag inte sen när alla flashbackare blev sånna moralens fanbärare, det finns fan ett helt underforum om prostitution där det sitter torskar och tipsar varandra om billiga horor och fan vet vad (brukar hålla mig låångt därifrån), men här blir det plötsligt moralpanik för någon skriver av några få rader i ett sketet reklamblad. Skumma perspektiv och proportioner enligt min åsikt.
2007-02-28, 17:43
Medlem
freyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
OJ.. har vi axons flickvän här inne eller ?

värst vad du tar hat mot axon personligt,

nej jag fick inte underkänt i svenska, men jag lägger heller ingen större energi på att stava korrekt å skit då jag är på väg till sängs efter att inte ha sovit på nån vecka.

Personligt, nej inte alls. Däremot är jag en språkfascist som tar varje chans att sätta dit mina fiender

Edit: Och nej, inte flickvän heller. Men det känns ju inte alls typiskt att ett sånt trött påstående kom upp också. Men hey, allt för att bibehålla dramatiken
2007-02-28, 17:45
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Personligt, nej inte alls. Däremot är jag en språkfascist som tar varje chans att sätta dit mina fiender

ahh okay, då förstår jag händer rätt ofta att folk klagar på mina punkter

Peace
2007-02-28, 17:53
Medlem
Citat:
Nog är Axon lika god kålsupare som många andra här, men för mig förändras det hela när det står 50 personer mot en. Sen fattar jag inte sen när alla flashbackare blev sånna moralens fanbärare, det finns fan ett helt underforum om prostitution där det sitter torskar och tipsar varandra om billiga horor och fan vet vad (brukar hålla mig låångt därifrån), men här blir det plötsligt moralpanik för någon skriver av några få rader i ett sketet reklamblad. Skumma perspektiv och proportioner enligt min åsikt.

I normala fall kunde jag inte bry mig mindre om någon cut and pastar i ett reklamblad.

Men när samme person vägrar erkänna och blir aggressiv när han blir tagen med händerna i kakburken...

Då är det stor humor, och ska följdaktligen slås upp maximalt.

I ett sånt läge är det självklart superviktigt att FB-mobben går som tåget!!!

Hoppas mitt bidrag med länken till gymmet.com-tråden kan vara till hjälp i saken för övrigt.
2007-02-28, 17:55
Medlem
Jag tyckte Axon var en sån som skulle veta bäst hela tiden förut, men sen dök Arne upp på forumet. Han är ju ännu värre!! Det ända han har gjort här är ju att klaga på allt axon skrev o påstår att han gör allt bättre själv. Då började jag lyssna på axon igen
Så jag tycker det är synd att axon har stuckit!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in