Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-25, 03:15
  #1
Medlem
BePatients avatar
Tror det är första gången Firefox jävlas med mig. Iaf, jag skulle ladda ner en swf-fil, och gick in på Verktyg > Inställningar > Filhämtningar > Instickmoduler och avaktiverade swf så att den inte skulle spela automatiskt utan fråga om jag ville ladda ner. Nu kan jag inte aktivera den igen, den finns inte med i listan, och jag kan nu inte spela flash-grejer alls, jag får bara det här "Hitta program med webbtjänsten/ Välj program i lista"-fönstret, gång på gång.
Citera
2007-02-25, 03:32
  #2
Avstängd
PureUndergrounds avatar
det är väl inte så förvånande? jag tycker Firefox är minst lika instabilt som IE, det är både fel på bokmärkesfunktionen och det faktum att det inte går att spara ner något i firefox (bilder, film m.m.). jag har prövat att avinstallera och installera om, ändrat på inställningar fram och tillbaka men skiten vägrar skärpa sig, så jag använder IE i alla fall till vardags, det är ingen vidare webläsare det heller, är ju som att välja mellan pest och kolera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback