Citat:
Ursprungligen postat av
MZW
Karln är väl inte untouchable? Borde väl räcka att man tar lagen i egna händer och pressar honom?
nu förespråkar ju jag själv inte att göra så, men jag tycker det är konstigt att ingen redan gjort detta. det borde man inte dömmas för hårt av Herren för. som sagt, jag förespråkar det inte, men jag hoppas någon slår händerna av karln med hammre tills han pekar ut kroppen. sedan kan man kasta honom i en grop där han låtit pojkstackaren ligga!
nån bordde ju kunna få för sig att klippa av finger efter finger tills man vet detaljerat vad som hänt, eller åtminstone kolla med sanningsserum och lögndetektor, gärna med en galen snubbe från balkan som slipar motorsågskedjan framför gubben under förhöret.
hoppas gubben hamnar i helvetet länge när fanskapet biter i jorden, han borde inte få ligga ens i vigd jord!
Citat:
Ursprungligen postat av
GladaKalle
Här följer fortsättningen på din sammanfattning.
Lyssna gärna på de fyra första avsnitten och avgör själv vem gärningsmannen är. Länk till första delen nedan. Håll till godo.
https://poddtoppen.se/podcast/1012855314/i-brottets-spar/johanfallet-avsnitt-1-forsvinnandet
tack så mycket!
ska kolla genom det ikväll, tack för hjälpen!
har ju inte lyssnat, men om det är så uppenbart är det ju ännu sjukare att polisen inte håller ett rejält batongförhör med karln!
även om gubben erkänner är det ju ändå inget straff att vänta, så hoppas in i det sista att han pratar och visar platsen så Johan får en vigd grav!