Nu blev jag nyfiken och hoppas några slipade hjärnor i tråden kan spekulera lite kring detta.
Här kommer grannen som blev sur för att han fick böter på baksidan av Johans huslänga, men inte en vit Amazon.
http://www.mediafire.com/file/csax9y50c4xc48x/Forslund.rar
Det jag tycker är intressant är att vid inget tillfälle sitter någon person i bilen. Iaktagaren har inte sett något registreringsnummer, men man får väl anta att om det vore någon annan så skulle denne ha hört av sig eller någon annan tipsat om vem det kunde vara.
Om bilen var tom, vart var LA då?
Ställde han kanske bara bilen där som en markering till AC att han inte glömt henne, och gick iväg och handlade?
Om han la sig och spejade in i hennes fönster från något ställe så borde ju någon lekande unge sett honom då det inte förefaller vara bara vid ett tillfälle. (Iofs var det ju mörkt på kvällarna i september).
Men om LA spejade på AC, varför parkerade han inte bara längan ovanför där AC garanterat inte kunde se honom?
Jag fick nån konstig ide nu om att eftersom han hade nycklar så kanske han var nere i källaren och försökte tjuvlyssna via ventilationssystemet? AC bodde ju på bottenvåningen. Är det realistiskt?