Citat:
Vadan detta nyfunna intresse för fallet som gör att du skriver ett inlägg först nu???
Vad fiskar du efter?
Angående 'Bredsjöfyndet' och vad jag läst om det; upphittarna är säkra på vad de såg, Expressen är säkra på vad de fotograferade, endast polisen uttalar en viss skepsis, som de brukar göra vid liknande fynd. Tydligen är fyndet på undersökning vid Rättsmedicinalverket. Vi får väl alla tålmodigt invänta resultatet. Håll ögonen öppna!
Vad tror du själv om fyndet, nu när du hittat funktionen för att skriva inlägg?
Vad fiskar du efter?
Angående 'Bredsjöfyndet' och vad jag läst om det; upphittarna är säkra på vad de såg, Expressen är säkra på vad de fotograferade, endast polisen uttalar en viss skepsis, som de brukar göra vid liknande fynd. Tydligen är fyndet på undersökning vid Rättsmedicinalverket. Vi får väl alla tålmodigt invänta resultatet. Håll ögonen öppna!
Vad tror du själv om fyndet, nu när du hittat funktionen för att skriva inlägg?

Hej igen
Oj det va inte meningen att vara snokande eller fiskandes efter något. Jag har bara fått den uppfattningen att du är väldigt påläst i Johan fallet och väldigt god kunskap om områdena /byarna runt . Så va bara en spontan fråga hur du tänkte om det ens skulle kunna vara möjligt att Johan skulle kunnat hamnat ute i Bredsjön .
Jag är ganska ny i flaschback och hittade till fb då jag läste om andra försvinnande på nätet och där av läst dom flesta äldre försvinnande men inte skrivit i något speciellt i någon tråd här på fb.
Då jag inte haft något att skriva och tycker många kommer in nya i trådar läser sista sidorna och ställer frågor som redan finns svarade om man läser från trådstart. Meningslösa frågor.
Ber om ursäkt för jag ställde frågan klumpigt och framfusigt.
Men någon stans börjar alla skriva och kanske ställa en fråga , även om man inte känner sig allt för bekväm med det . Men ska nog bli fart på den "gamla" kärring oxå nu när jag kommit igång med pekfinger valsen