Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-06, 21:58
Medlem
Gantz92s avatar
Som jag var rädd för så ger den ett mer B-aktigt intryck än första filmen.
Citera
2014-03-06, 22:21
Medlem
BootyLuvs avatar
Känns som de siktat på att förmedla en lite annorlunda känsla i den här, jämfört med första. Kan dock inte sätta fingret på vad det är, men något är det iaf.

Skadar ju inte att Alba ser ut att vara i finfin form också
Citera
2014-03-06, 22:28
Medlem
santacls avatar
Jag vete fan alltså, kanske för tidigt att uttala sig men detta kändes inte som den gamla stilen dom förmedlade i ettan.

Visst svartvitt och allt det där men nåt stämmer inte.
Citera
2014-03-06, 22:32
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gantz92
Som jag var rädd för så ger den ett mer B-aktigt intryck än första filmen.

Precis vad jag tänkte!

Vad i helvete alltså, det här ser ju skitbilligt ut i jämförelse med ettan, som var svinsnygg. Va fan?
Citera
2014-03-06, 22:44
Medlem
Rakiis avatar
Som andra har sagt, ser inte alls bra eller ens intressant ut för den delen heller.
Citera
2014-03-06, 22:55
Medlem
Ledarens avatar
Påminner mer om The Spirit än Sin City. Synd.
Citera
2014-03-07, 00:25
Medlem
Lotsos avatar
Uppföljaren till min tredje favoritfilm någonsin, 9års väntan och i Augusti smäller det!

Trailern är dock alldeles för kort för att jag ska kunna säga vad jag tycker i nuläget men gillar att Joseph Gordon-Levitt har en av huvudrollerna och ett par kända ansikten återvänder, där inkluderad bland annat Mickey Rourke som Marv och Bruce Willis som Hartigan.
Om något är jag bara så jävla glad att uppföljaren till filmen äntligen görs och kommer ut i år efter flera års prat om den.
Dessvärre har ju två stora skådespelare som har viktiga roller dött under dessa 9 åren och ett par ville inte återvända, vilket såklart är ett par nackdelar. Men gör dem det rätt går det att acceptera och framför allt förstå att man måste dra sådana slutsatser som filmskapare, det känner jag själv till.

Återvänder när nästa trailer kommer ut där mer lär visas och mer utav handlingen utvecklas.
Citera
2014-03-07, 09:18
Medlem
NoNo99s avatar
LÄNGTAR!!
Citera
2014-03-07, 09:30
Medlem
LloydHopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoNo99
LÄNGTAR!!

+1

Första filmen är fantastisk, blir tyvärr svårt att överträffa den eller ens nå upp till den. Men hoppas kan man ju alltid!

Måste nog plocka fram böckerna och lösa om dem igen, var några år sedan sist. Hoppas förresten att de släpper någon riktigt schysst version av första filmen på Blu-ray, det verkar vara svårt att få tag i en sådan i dagsläget. Men det tar jag iofs för givet att de gör.
Citera
2014-03-07, 14:02
Medlem
StonedSwedes avatar
Nej, jag blir fan förbannad på riktigt nu. Om filmen kommer se lika billig och amatörmässig ut som trailern, då måste fan loppet vara kört för Rodriguez. Greenscreen-effekterna skriker ju Adobe After Effects/filmskolsprojekt, för fan. Hoppas, hooooppas att det är en jävla massa arbete kvar att göras i post.

Hatar verkligen det här "allt ska vara så billigt som möjligt"-tänket som Robban kör med. Det begränsar bara och förstör hans filmer.

Hata!
Citera
2014-03-07, 15:00
Medlem
BigLouies avatar
Blir svårt att leva upp till förväntningarna från första filmen såklart, men skådespelarensemblen kan man verkligen inte klaga på i alla fall!
Citera
2014-03-07, 15:45
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Nu har jag inte sett ettan så jag vet inte vad jag ska förvänta mig utav tvåan, men trailern får den att se ut som en riktig jävla B-film med kända skådespelare. I am not amused.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in