Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Har aldrig mått dåligt/spytt på någon opiat. Varken sub eller heroin eller kodein. Första gången jag tog sub tog jag 4 mg. Satt hemma i köket och bara mådde underbart.
Första gången jag rökte h fick jag hjälp av en kompis. Han trodde mig inte när jag sa att det var första gången. Han sa att jag borde ligga bredvid toaletten och spy med de mängderna jag rökt. Vet inte vad det är som gör att jag aldrig mår illa. De flesta brukar ju klaga på det. I början iallafall. Synd... för det hade ju varit billigare om jag kände av lägre doser.
Jag är lite som du...och jag är dessutom tjej och liten till växten. Jag verkar tåla stora mängder "av naturen", första gången jag tog Sub tog jag först 4 mg, kände knappt nåt och tog resten av tabletten, dvs 4 mg till (snortade). Blev lite trött och "bomullsaktig" bara men inte ett dugg illamående, ingen klåda heller. Har alltid tyckt att Sub är överskattat bortsett från beroenderisken då, det verkar inte vara kul att försöka kliva av Sub...
Det finns en enda opioid jag mår illa på och det är tramadol. Och det finns en enda jag får klåda på vid STORA mängder och det är kodein (fick tidigare klåda även av etylmorfin men de sista gångerna fick jag det inte).
Har aldrig fattat att folk faktiskt spyr av 0,5-1 mg Sub... helt obegripligt för mig. Iofs var jag ju tillvand på tramadol och kodein när jag testade Sub men tycker ändå jag borde ha blivit redigt påverkad av 8 mg på en gång! Men men, vissa har väl naturligt låg tolerans och vissa har hög, antar jag.
Mvh
/marilyn