2012-03-19, 01:11
Medlem
Hur få bra dos på ett norspan plåster på 20mg ?

kan någon förklara?
Citera
2012-03-19, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyProgressive
Hur få bra dos på ett norspan plåster på 20mg ?

kan någon förklara?

Fentanylplåster röker folk i glödlampor. Att röka bup plåster borde gå också...? Jag skulle iofs ha "grundat" med plåstret och sen drogat ovanpå med mer sub eller andra droger (ej opiater).
Citera
2012-03-20, 20:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Jo det visste jag, frågan är sen vad som händer om jag tar min subdos efter jag har intagit Cocillanan, om jag åker på en sån där otäck panik-abstinens?

Nej det gör du inte.
Citera
2012-03-20, 22:15
Medlem
Som sagt slängt i mig 10mg i form av norspan plåster.

Tuggat och bara kört upp rektalt, allt ligger rektalt där nu och visst känner av det litegranna men kört 50mg diazepam för 2 timmar sen, och i morse 60mg oxsacand och 1mg xanor depot.

Har 10mg buprenorfin i plåstret och vill få ut BRA effekt, så man blir riktigt go och noddig!

Min tråd; https://www.flashback.org/t1825843

Någon som har bra tips på att få det att slå riktigt bra?

Någon kunnig och kan hjälpa mig uppskattas enormt!
Citera
2012-03-21, 19:53
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Är det någon fara att inta sub när man går på SNRI?

Samt, är det någon fara att inta sub när man går på efedrin?
Citera
2012-03-21, 21:00
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle

SNRI + Sub är helt lugnt, eventuellt kan det finnas någon speciell som inte fungerar bra tillsammans men det bör stå på fass angående det under rubriken Interaktioner.

När det gäller effedrin + sub så finns det dom som säger att det kan vara farligt för hjärtat (effe höjer pulsen och sub sänker den) men personligen har jag aldrig sett någon källa för att det faktiskt skulle vara någon reell risk. (Om någon har en källa på det tas den tacksamt emot!)
Citera
2012-03-21, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyProgressive
Som sagt slängt i mig 10mg i form av norspan plåster.

Tuggat och bara kört upp rektalt, allt ligger rektalt där nu och visst känner av det litegranna men kört 50mg diazepam för 2 timmar sen, och i morse 60mg oxsacand och 1mg xanor depot.

Har 10mg buprenorfin i plåstret och vill få ut BRA effekt, så man blir riktigt go och noddig!

Min tråd; https://www.flashback.org/t1825843

Någon som har bra tips på att få det att slå riktigt bra?

Någon kunnig och kan hjälpa mig uppskattas enormt!

Vad är du för en figur? Gillar du att hålla på i din tvåa? Pröva skjuta båtar eller oxy din fegis.
Plåster i...
Senast redigerad av LeRebelle 2012-03-21 kl. 21:08.
Citera
2012-03-22, 00:05
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeRebelle
Vad är du för en figur? Gillar du att hålla på i din tvåa? Pröva skjuta båtar eller oxy din fegis.
Plåster i...

En stadig panna upp i prutten så kan man vandra iväg, något hjulbent, till jobbet med värdigheten i behåll!
Citera
2012-03-22, 01:35
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle

Jag äter 45mg Mirtazapin varje kväll, jag tror inte det är en SNRI dock är det en antidepp som går på noradrenalinet samt Serotonin, så den funkar helfint
Citera
2012-03-22, 16:49
Medlem
qleks avatar
Tog precis min första subtex lina. Smakade gott i nosen. Inte en arning om hur mke dock. En polare la upp linan på min iphone åt mig. En smal lina som gick över halva desplyen typ. Inväntar rus i spänning
Citera
2012-03-22, 18:25
Medlem
Gick på stan idag och blev stannad av snuten som snackade lite med mig(då jag är känd av dom sedan tidigare). Hade 4 st subutex a 8 mg i fickan. Vad hade det blivit för brottsrubricering om dom hade visiterat mig?

Mvh.
Citera
2012-03-22, 19:15
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Gick på stan idag och blev stannad av snuten som snackade lite med mig(då jag är känd av dom sedan tidigare). Hade 4 st subutex a 8 mg i fickan. Vad hade det blivit för brottsrubricering om dom hade visiterat mig?

Mvh.
Inget allvarligt utan bara ringa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in