2009-11-26, 19:21
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Jag har 2 RIKTIGT bra album som borde passa perfekt nu:

Mark Lanegan - Bubblegum

Brant Björk - Local Angel

Personligen skulle jag satsa på Mark Lanegan

Ha det fint!

ty
Citera
2009-11-26, 19:23
Medlem
Moakers avatar
Citat:

Mark Lanegan - Bubblegum

Ha det fint!

Lyssnat på första nu riktigt skönt me gittaren , känns nästan som de kittlar i bröstet .
Citera
2009-11-26, 19:29
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moaker
MEN VA ! how u are feeling ;P haha! men kan du inte bjuda på spellistan vore så jävla nice. ! E för väck för att orka göra en egen..

Alldeles strax så...

Jag använder inte Spotify så kan tyvärr inte dela med mig av min lista. Men nog med OT nu, kanske.
Citera
2009-11-26, 19:36
Medlem
Moakers avatar
Citat:

Mark Lanegan - Bubblegum

Ha det fint!

riktigt flummiga texter också :P
Citera
2009-11-26, 19:38
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Alldeles strax så...

Jag använder inte Spotify så kan tyvärr inte dela med mig av min lista. Men nog med OT nu, kanske.

låter niiice ok ok :P
Citera
2009-11-26, 20:58
Medlem
Camazotzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moaker
låter niiice ok ok :P

https://www.flashback.org/showthread.php?t=1016591

Där finns en hel del skitbra exempel.
Citera
2009-11-26, 22:29
Bannlyst
Det billigaste priset var i Malmö, vi köpte mer än 1 stycket så att säga och då betalde vi 70kr stycket.

Det dyraste var en karta med 8stycken subutex för 2500kr, alltså 312.5kr stycket.

Detta var verkliga priser vi köpte för.

Sen har jag hört som de flesta andra att "små kids" som kommit över några subutex och ville sälja dem för 500kr stycket. Då stod det två killar i ett skumnt hörn och erbjöd dem som gick förbi att köpa sub för 500kr stycket.

Jag tackade nej till det men passade på att dröja mig kvar en bit därifrån pch det såg ut att de fick napp av någon annan "bratt" som passerade förbi. En av killarna vinkade till sig en tredje kille som kom med något som liknande en tablett och man såg något som liknade ett utbyte mot pengar för en tablett eller två- Efter detta så gick jag därifrån!

Så allt är möjligt så länge det finns pengar och knark!
Citera
2009-11-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggen-92
Tänkte i liknande banor när jag skrev mitt inlägg men eftersom jag ej hade tagit min Sub så orkade jag inte formulera det.

Tar jag kombinationen Lyrica + Sub så mår jag riktigt grymt. Hört flera andra som säger precis som jag känner där; att Lyrican potentierar Suben. Har däremot en del vänner som bara blir helgroggy och mår illa av den blandningen.
Doserna behöver inte vara höga i denna blandningen. Mindre än normalt i alla fall.

Sub och Ikto verkar många tycka är riktigt grymt men jag kan inte hålla med. Det är nämligen så att jag blir sjösjuk på den kombinationen och skulle jag blanda in Lyrica i den ekvationen så skulle det antagligen snurra som fan!
Att blanda Iktorivil med Heroin och Morfin gillar jag däremot!

Just Ritalin har jag bara blandat med Sub enstaka gång och då var antagligen även Benzo med i bilden då jag inte minns... Gillade aldrig Ritalin själv men det blev väldigt populärt bland många av mina kamrater.

Ville mest bara rekommendera Sagoland att försöka att ta en sak i taget, sedan testa 2 och sedan kanske tre olika substanser på samma gång. Kan förstå att du inte får ett så angenämt rus av den där kombinationen då du inte är inkörd på Suben.

Orkade skriva lite mer med apelsin i blodet.

Tack för era svar du o Dolcontina! Har mått/mår apa o har inte orkat svara än. Ska svara mer när jag mår bättre. Det funkade mkt bättre sen iaf men nu är jag utan o har opiatsug utan dess like.
Citera
2009-11-27, 17:38
Bannlyst
hallå!

dragit i mig en tablett subuxone 8a och känner ingenting!?
jag delade skiten på tre och drog första vid ettiden och den andra vid tre och den tredje vid fem-sex.

käkat en del citodon och tiparol under dem gångna veckorna om det kan ha påverkats nåt?
Citera
2009-11-27, 18:08
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
hallå!

dragit i mig en tablett subuxone 8a och känner ingenting!?
jag delade skiten på tre och drog första vid ettiden och den andra vid tre och den tredje vid fem-sex.

käkat en del citodon och tiparol under dem gångna veckorna om det kan ha påverkats nåt?

Snortade eller svalde du?
Citera
2009-11-27, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Snortade eller svalde du?
snorta
Citera
2009-11-27, 19:19
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
snorta

Väldigt konstigt isf, antingen beror det på en helvetes hög tolerans, att du snortade för hårt, eller så har du blivit blåst. För att inte få effekt av en 8 i näsan under en dag med lite tiparol och citodon i bagaget låter mycket märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in