2017-08-09, 00:15
Medlem
snusaren92s avatar
Serigöst 3 månader efter 4års bruk av skiten bup.
Men när vänder mina fråsor ångest.
Fattar inte hur jag ska greja detta samt diaren?
Dimour tack för att du finns.
Citera
2017-08-12, 22:22
Medlem
KringExs avatar
En liten fråga angående taket på Buprenorfin för den verkar variera lite mellan 24 och 32 mg. Har en polare som får rus av att lägga en tablett åt gången och låter den lösa upp. Sedan samma procedur igen 16 mg. Sedan Krossar han dom två andra, drar in 4 mg varje kvart så att allt skå få plats i nästan.

Någon mer som upplevt taget högre än 24 mg?
Citera
2017-08-12, 22:59
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
En liten fråga angående taket på Buprenorfin för den verkar variera lite mellan 24 och 32 mg. Har en polare som får rus av att lägga en tablett åt gången och låter den lösa upp. Sedan samma procedur igen 16 mg. Sedan Krossar han dom två andra, drar in 4 mg varje kvart så att allt skå få plats i nästan.

Någon mer som upplevt taget högre än 24 mg?

EDIT sen kan jag tycka rekommendationen på 1 mg första gången. Detta är säkerligen högst individuellt
men jag mådde fan så mkt bättre på 0,5 mg an på 1 mg. Tog 1 mg, fick ganska schysst rus men blev så trött och ingen eufori alls. Väntade 4-5 dagar innan jag tog 0,5 mg och Jävlar vilken glädje, eufori och energi i 8 timmar typ. Magiskt!

Samtidigt kände jag en kille som behövde 2 mg första gånge
Citera
2017-08-15, 02:36
Medlem
popparens avatar
uh.
tog sub för första gången idag klockan runt 17, gick ut och mötte upp några kompisar som satt och drack vin klockan 21. jag bad dom googla och kolla om det var farligt att blanda. min kompis gjorde det, såg att han läste en FB-tråd och sa sen att det inte var några problem?? drack två stora glas vin ungefär och en drink, och nu när jag kommit hem och kollat upp det själv så är jag supernojjig. hur lång tid bör jag vara vaken innan det är okej att sova? vågar inte alls sova nu, även om jag upplever att ruset har gått ur.
Citera
2017-08-15, 07:14
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
uh.
tog sub för första gången idag klockan runt 17, gick ut och mötte upp några kompisar som satt och drack vin klockan 21. jag bad dom googla och kolla om det var farligt att blanda. min kompis gjorde det, såg att han läste en FB-tråd och sa sen att det inte var några problem?? drack två stora glas vin ungefär och en drink, och nu när jag kommit hem och kollat upp det själv så är jag supernojjig. hur lång tid bör jag vara vaken innan det är okej att sova? vågar inte alls sova nu, även om jag upplever att ruset har gått ur.
är rätt säker på att du kan vara lugn, min vän!
Citera
2017-08-15, 20:46
Medlem
Är det någon som tycker det är någon skillnad på dom svenska b 2orna jämfört med svenska b8or?
Jag själv tycker ath en fjärdedel av en 8a känns exakt som en hel b 2a men han påstår 2orna är bättre.
Vem anser ni har rätt?
Citera
2017-08-15, 22:23
Medlem
Tjo,

Drack 3 öl ikväll, senaste intagen runt 21:00, klippte sedan en 8a sub och nu undrar jag ifall det är lungt och ta 0,5 mg?

Är knappast full men inte heller 100 % nykter, är det lungt och köra på?

Har ingen erfarenhet av Opiater sen tidigare.
Citera
2017-08-20, 16:43
Medlem
Tugga norspanplåster?

Jag har några norspanplåster, 5 och 10 mg. Funderar på att tugga ett av dem, men hur är effekten? Har tagit en hel del opiater senaste åren, senast idag 40 mg oxycontin utan att bli märkbart påverkad så jag har en del tolerans om man säger så.

Törs jag tugga ett helt 5mg-plåster? Ska säga att jag är i mitt föräldrahem och ingen känner till mitt missbruk, så jag vill inte bli för hög.
Citera
2017-08-20, 16:44
Medlem
Jag vill tillägga: har försökt söka på forumet men inte riktigt blivit klok på hur jag ska gå tillväga, därav trådstarten.
Citera
2017-08-20, 23:17
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag har några norspanplåster, 5 och 10 mg. Funderar på att tugga ett av dem, men hur är effekten? Har tagit en hel del opiater senaste åren, senast idag 40 mg oxycontin utan att bli märkbart påverkad så jag har en del tolerans om man säger så.

Törs jag tugga ett helt 5mg-plåster? Ska säga att jag är i mitt föräldrahem och ingen känner till mitt missbruk, så jag vill inte bli för hög.

Det är inte tillrådigt att ta buprenorfin samma dygn som oxykodon.

Sedan så får du nog ta ett helt 5mg plåster för att känna något men börja för all del med ett halvt.
Det är väldigt individuellt hur det kan verka även om man är opioidvan.

Någon får korrigera mig om det jag skrev är fel.
Citera
2017-08-21, 08:10
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag vill tillägga: har försökt söka på forumet men inte riktigt blivit klok på hur jag ska gå tillväga, därav trådstarten.
Fel tråd men du kan nog tugga i dig hela utan att känna av det. Dom är riktigt kassa. Akut AT kan du kanske känna av om du tar det för tätt inpå oxyn.
Citera
2017-08-21, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Fel tråd men du kan nog tugga i dig hela utan att känna av det. Dom är riktigt kassa. Akut AT kan du kanske känna av om du tar det för tätt inpå oxyn.

Ja, mina inlägg blev flyttade till fentanyltråden av ngn anledning...

Hursom, jag testade först en femma utan nån vidare effekt, möjligen lite AT pga oxy kvar i kroppen men det kan lika gärna ha varit inbillning. Tog en 10:a och tuggade på vid läggdags, ihop med lite Gaba och en stilnoct och somnade så kände ju inte nåt direkt rus där heller. Men var egentligen mest ute efter att slippa at från oxy och andra opioider. Vaknade faktiskt imorse utan att känna mig sjuk eller tänka på att bli hög det första jag gjorde. Får se hur dagen fortlöper!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in