2016-03-20, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superflux
Har haft det sen 1999. Visst ... man slutar med horse men sub går aldrig. Hur lång avis får man efter 17 år ? Jag tror jag avstår från att prova.

Stackars lever mannen...
Citera
2016-03-20, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredu
Temgesic har också tagit bort svärdet.

Jo. Undrar varför dom tog bort svärdet?
Var väldigt snyggt
Citera
2016-03-20, 18:47
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Nu var det väldigt länge sedan jag tog subutex och har bara gjort det ett dussintal gånger - men är 100% säker på att de tabletter jag provat varit i 8mg och smakat citron.

Om den smakade citron så var det Suboxone du fick i dig, inte Subutex
Nästan samma sak bara att idioterna har stoppat i naloxon i skiten och det ger gör att Suboxone får en massa otäcka biverkningar.
Naloxon ska ju inte tas upp i kroppen om man lägger den under tungan, men hur kan då Suboxone ha så många vidriga biverkningar. Det måste ju bero på naloxonet... eller vad tror ni?
Citera
2016-03-21, 00:52
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets
Jo. Undrar varför dom tog bort svärdet?
Var väldigt snyggt
Ja, det undrar jag med. Det var också lättare att dela dem när man visste exakt var mitten är.
Citera
2016-03-21, 14:32
Medlem
limE86s avatar
Kikade på Fass och hittade Suboxone 16/4. Alltså 16 mg Buprenorfin och 4 mg Naloxon.
Någon som stött på dom?
Citera
2016-03-21, 14:34
Medlem
En vanlig biverkningar på nästan alla Buprenorfintabletter är onormalt EKG.
Är det någon som drabbats av det? Förlängd QT-tid är ju inte så bra att ha
Citera
2016-03-21, 21:21
Medlem
limE86s avatar
Buprenorfin har så skum toleransökning. Blir så arg!
Tog 1 mg i förrgår, kände av det.
Tog 2 mg igår tillsammans med 3 mg Xanor. Kände knappt av något.
Tagit 5 mg idag och 4 mg Xanor. Känner typ ingenting.

Såhär har det aldrig varit förrut. Har kunnat ta 1-2 mg en dag, haft uppehåll 2 dagar och sen ta 1-2 mg och få effekt. Det har fungerat bra i två år! Sen igår verkar jag nästan imun mot Buprenorfin. Blir så arg!
Ska testa ta uppehåll 3 dagar efter ikväll (om jag kan) och sedan ta 2 mg.
Fungerar det inte då så kommer jag att bli tokig
Citera
2016-03-24, 10:15
Medlem
eddiepeddies avatar
Jag har gått på 8mg Buprenorfin Sandoz i circka 2 veckor. Får inte längre så bra effekt när jag tar min dos på morgonen, kan nästan känna att jag mår lite dåligt efter ett tag. Vill inte fylla på under dagen.
Men finns det nåt sätt som gör att jag mår bättre och får bra effekt när jag tar?
Kan inte äta benzo för måste lämna prover.
Om jag tar ett uppehåll, hur många dagar ska jag vänta med att ta?
Orkar vara dålig max 3 - 5 dagar.
Citera
2016-03-24, 15:11
Medlem
Är det lugnt o ta 8mg sub samt 900mg lyrica? Endast de två är intaget.

Har väldigt hög tramtolerans (över 1 gram) o lite lyrica tolerans också (har dock benso tolerans ca 4mg xanor).

Läste ett inlägg där han skrev det var livsfarligt o ta sub med lyrica så man börar nojja sig lite o man har redan intagit det.. Typiskt..
Citera
2016-03-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polon
Är det lugnt o ta 8mg sub samt 900mg lyrica? Endast de två är intaget.

Har väldigt hög tramtolerans (över 1 gram) o lite lyrica tolerans också (har dock benso tolerans ca 4mg xanor).

Läste ett inlägg där han skrev det var livsfarligt o ta sub med lyrica så man börar nojja sig lite o man har redan intagit det.. Typiskt..

Jag brukar känna att hjärtat hoppar till på den här blandningen, men så länge du inte somnar och får andningsdepression så ska det vara lugnt. Försök aktivera dig för att undvika det.
Citera
2016-03-24, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Jag brukar känna att hjärtat hoppar till på den här blandningen, men så länge du inte somnar och får andningsdepression så ska det vara lugnt. Försök aktivera dig för att undvika det.

Okej.. Tror inte det är någon fara men de jävla inlägget här på FB jag läste skrämde mig lite..
Citera
2016-03-24, 15:51
Medlem
Jag har tegretol hemma.. Tagit det också
Känner lite småryckningar.. har aldrig fått ep men man oroar sig lite, har även stesolid hemma men vill ej ta det också pga andningsdeppresionen. Hade det varit tram istället för sub så hade jag tagit det. Men är ej så bekant med sub så därför jag ororar mig lite.
Senast redigerad av polon 2016-03-24 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in