2015-05-26, 13:51
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Jo. Men tycker jag får sämre effekt av dom jämfört med Bupreborfin Sandoz som jag brukar ta. Märkt en annan sak också. Nör jag tagit bup så fungerar inte pixen lika bra. Nån som vet varför eller har liknad erfarenhwter?

På vilket sätt funkar dom inte lika bra? Och vad är det för pix? Benzo boostar ju sub, och vice versa, du blir mera sänkt noddar mer och det finns risk för andningsdepp. Men är du ute efter ett rent opiat rus ska du ju avstå från benzo, och är du ute efter att bara vara flöddrad ska du inte ta opiater.. Men fattar fortfarande inte vad du menar med att dom inte fungerar lika bra.
Citera
2015-05-26, 14:37
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
På vilket sätt funkar dom inte lika bra? Och vad är det för pix? Benzo boostar ju sub, och vice versa, du blir mera sänkt noddar mer och det finns risk för andningsdepp. Men är du ute efter ett rent opiat rus ska du ju avstå från benzo, och är du ute efter att bara vara flöddrad ska du inte ta opiater.. Men fattar fortfarande inte vad du menar med att dom inte fungerar lika bra.

När jag tar Buprenorfin så fungerar bensonarna inte lika bra tycker jag. Prövat flera olika benso och är samma med alla. Vet inte om det är min benso tolerans, men svårt att tänka mig det då jag varit utan i 1 månad och lite till. Men ätit rätt många stes och nitrazepam sista tiden. Så ska köpa på mig ett ordentliigt förråd pix och inte äta på ett tag. Så får jag se om det funkar sen.
Citera
2015-05-27, 00:49
Medlem
eddiepeddies avatar
Tagit 8mg Subutex (dom "franska") delat på två tillfällen. 4mg imorse och 4mg för ca 5min sen. Tog 5st Imovane 7,5mg till och dricker en sitting bulldog (öl för er som inte vet). Tror ni jag får bra effekt av suben nu? Åt 15st Stesolid 5mg förut utspritt under dagen. Tog 10at vid 20-21 tiden. Har oehört hög benso tolerans vilket gör att pixen inte alltiid funkar. Provat att byta bens men är i stort sett samma där. Enda gången jag får bra effekt av pix är när jag är dålig från bupen eller när jag tagit speed (vilket jag avskyr och sällan tar). Däremot går jag på kokain nästan dagligen. Och ibland får jag bra effekt av både pix och bup när jag tänder av från kolat. Nån som vet hur man sänker benso toleeransen? Beställt flumbrozepam 1mg från ChemT. Kan dom vara nåt?
Citera
2015-05-27, 13:48
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Tagit 8mg Subutex (dom "franska") delat på två tillfällen. 4mg imorse och 4mg för ca 5min sen. Tog 5st Imovane 7,5mg till och dricker en sitting bulldog (öl för er som inte vet). Tror ni jag får bra effekt av suben nu? Åt 15st Stesolid 5mg förut utspritt under dagen. Tog 10at vid 20-21 tiden. Har oehört hög benso tolerans vilket gör att pixen inte alltiid funkar. Provat att byta bens men är i stort sett samma där. Enda gången jag får bra effekt av pix är när jag är dålig från bupen eller när jag tagit speed (vilket jag avskyr och sällan tar). Däremot går jag på kokain nästan dagligen. Och ibland får jag bra effekt av både pix och bup när jag tänder av från kolat. Nån som vet hur man sänker benso toleeransen? Beställt flumbrozepam 1mg från ChemT. Kan dom vara nåt?

Jag vet hur man sänker bensotoleransen. Man trappar ner. Att gå över till flubro, som är väldigt väldigt stark är bara jätte, jättedumt. Du kommer ytterligare höja toleransen, och det kommer bli ännu tuffare att trappa ner eller gå av sen.
Citera
2015-05-28, 12:11
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Jag vet hur man sänker bensotoleransen. Man trappar ner. Att gå över till flubro, som är väldigt väldigt stark är bara jätte, jättedumt. Du kommer ytterligare höja toleransen, och det kommer bli ännu tuffare att trappa ner eller gå av sen.

OK. Tack för tipset. Ska försöka hålla mig ifrån pixen ett tag. Svårt när man har så många hemma bara....
Citera
2015-05-28, 12:35
Medlem
eddiepeddies avatar
Om ´man tagit e. Försämrar ruset då gemo att tag sub?
Citera
2015-05-28, 12:47
Medlem
limE86s avatar
Jag vet inte om det var placebo sist, men jag tyckte att 1 liter grapefrukt boostade lite grann. Drack det 45min innan intag. Men det kan lika gärna ha varit placebo.
Ska man vänta längre än 45 min eller ska man ta subben direkt efter att man druckit?
Och funkar det verkligen att dricka grapefrukt?

Vore tacksam för snabbt svar, ska och hämta en båt snart
Citera
2015-05-28, 15:29
Medlem
joengbls avatar
Funkar grapefrukt juice verkligen?

Har provat men tyckte inte det hände speciellt mycket faktiskt!

Må bäst!

MVH J
Senast redigerad av joengbl 2015-05-28 kl. 15:34.
Citera
2015-05-28, 19:14
Medlem
Kadodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joengbl

Må bäst!

MVH J

I början av knarkkarriären så läste jag med stora ögon på flashback om att man kunde boosta båda opiater och benso med grapefruktjuice. Tycker att det är totalt bortkastat om jag ska vara ärlig. Om man inte nu gillar smaken på grapejuice då.
Citera
2015-05-28, 20:13
Medlem
joengbls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
I början av knarkkarriären så läste jag med stora ögon på flashback om att man kunde boosta båda opiater och benso med grapefruktjuice. Tycker att det är totalt bortkastat om jag ska vara ärlig. Om man inte nu gillar smaken på grapejuice då.

Känns som bortkastat helt klart!

Må bäst!

MVH J
Citera
2015-05-28, 23:37
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joengbl

Må bäst!

MVH J
Grapefrukt funkar väl bara så att ruset blir längre för det gör att vissa enzymer inte bryts ner lika fort, men det blir väl inte starkare effekt?
Citera
2015-05-29, 10:57
Medlem
joengbls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Grapefrukt funkar väl bara så att ruset blir längre för det gör att vissa enzymer inte bryts ner lika fort, men det blir väl inte starkare effekt?

Tyckte faktiskt inte det hände någonting speciellt!

Men alla fungerar ju olika som tur är!!

Må bäst!

MVH J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in