2007-02-23, 21:35
Medlem
Nokias avatar
Kommer denna kanal sända canal + serier i efterhand och den sport som inte får plats på 5an? Har jag förståt det rätt då?
Citera
2007-02-24, 13:58
Medlem
Biffens avatar
alltid välkommet med en ny kanal! Ska bli intressant!
Citera
2007-02-24, 14:33
Medlem
Trumpeters avatar
Har sett reklamen för den och den verkar ju rätt så bra. Vi får dock se vad det bli som sänds när de kört ett tag.
Citera
2007-02-24, 14:41
Medlem
K-bobbs avatar
Femman är inblandad, det betyder väl att det kommer pumpas Vänner-repriser för fulla muggar samt andra gamla succeer från skåpet?

Men de kanske kan erbjuda Jay Leno på en acceptabel tid?
Citera
2007-02-24, 14:44
Medlem
indulgences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-bobb
Men de kanske kan erbjuda Jay Leno på en acceptabel tid?

Det skulle vara underbart! Dem borde sända det runt 20-22.
Citera
2007-02-24, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Dom hade rätt! Den låg på comhems gamla reklam-tv plats. Slapp jag sökna med TV'n...

Alltid kul med fler kanaler, vi som trots allt betalar licensen kan få ut lite mer av tv'n

Undrar vad som hände med "kanal 7".... har ju svt1, svt2, tv3, tv4, femman, sexan, sjuan?

Kanal 7 är Aftonbladets kanal.
Citera
2007-02-24, 19:45
Medlem
HAL 9000s avatar
Jag bryr mig inte ett jota om kanaler. Jag bryr mig om program. Jag avskyr att kanaler skall bestämma vilka program jag skall se - och till på köpet hindra en att se vissa program om man råkar prenumerera på "fel" kanalpaket!
Citera
2007-02-24, 19:53
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Kommer denna kanal sända canal + serier i efterhand och den sport som inte får plats på 5an? Har jag förståt det rätt då?

Jag tror att Rome och endel serier som gått på canal+ kommer att gå på 9an.
Det är ju kanon kul.Det är en kvalitets serie.
Instämmer med andra i att det är alltid kul med fler kanaler och mer att välja på.
Citera
2007-02-24, 20:16
Medlem
rangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Jag tror att Rome och endel serier som gått på canal+ kommer att gå på 9an.
Det är ju kanon kul.Det är en kvalitets serie.
Instämmer med andra i att det är alltid kul med fler kanaler och mer att välja på.
Jo, verkar ju uppenbarligen som Rome ska gå på Kanal 9. Undra hur dom gör med Dexter sen, femman eller nian!?
Citera
2007-02-24, 23:19
Bannlyst
Kanal5 kommer att portionera ut program och serier efter eget tycke och smak tydligen. Alla kvartsfinaler i slutspelet i ishockey kommer att gå i Kanal 9. Även serier som Rome och Falcon Crest kommer på nian.
Citera
2007-02-24, 23:54
Medlem
tigertompas avatar
Vad sänds i morgon då? Ingen fotboll eller? Det hade varit gött med lite engelsk fotboll så man slipper se italiensk skitfotboll på pisskanalen (tv4)
Citera
2007-02-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
Vad sänds i morgon då? Ingen fotboll eller? Det hade varit gött med lite engelsk fotboll så man slipper se italiensk skitfotboll på pisskanalen (tv4)

Royal league sänds imorgon om man nu kan kalla det fotboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in