2007-02-22, 11:47
Medlem
mishimas avatar
Alldeles för mycket...

80-90 t-shirts, inräknat pikéer.
15-20 skjortor
5 par jeans
8-10 kostymer
8-10 kavajer
8 par skor om jag räknar med träningsskor
4-5 långarmade tröjor

Problemet är att jag använder för mycket så varje gång jag ska tvätta har jag alltid två fyllda tvättkorgar. Ska försöka rensa ut lite och ta mig till Myrorna med ett par kassar.
2007-02-22, 11:48
Medlem
Grandesporross avatar
har vel 10 byxor.
10 tshirts.
trojor/skjortor 15.
skor 3 par.

far knappt plats med mer!!
hur fan far ni tjejer plats med sa mkt kleder??
2007-02-22, 11:53
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandesporros
har vel 10 byxor.
10 tshirts.
trojor/skjortor 15.
skor 3 par.

far knappt plats med mer!!
hur fan far ni tjejer plats med sa mkt kleder??

Jag är faktiskt man. Jag har tre garderober sprängfyllda med kläder. Vissa plagg som jag inte använder skulle jag aldrig få för mig att slänga. De har fått ett affektionsvärde hos mig, till exempel har jag kvar några bandtröjor från tonåren som inte skulle hålla för en tvätt till, men jag vill inte slänga dem.
2007-02-22, 12:03
Medlem
Grandesporross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag är faktiskt man. Jag har tre garderober sprängfyllda med kläder. Vissa plagg som jag inte använder skulle jag aldrig få för mig att slänga. De har fått ett affektionsvärde hos mig, till exempel har jag kvar några bandtröjor från tonåren som inte skulle hålla för en tvätt till, men jag vill inte slänga dem.

Jag syftade pa foregaende inlegg fran kvinnor , men du har ovanligt mkt for att vara man.

Lite underligt jag har kvar nogra skate t-shirts fran mina tidiga tonar som jag inte lyckas gora mig av med heller. sellan jag anvender dom ( och da endast for att trena eller ga hemma), men de finns trots allt kvar der, skulle inte kunna slenga dom vetifan varfor egentligen.
2007-02-22, 13:28
Medlem
relativs avatar
Citat:
Problemet är att jag använder för mycket så varje gång jag ska tvätta har jag alltid två fyllda tvättkorgar.

Haha, samma här. Det är därför jag funderat på att rensa ut lite. Samt pga platsbrist.

Kul med en kille som har mycket kläder, förresten.
2007-02-22, 13:40
Medlem
Dreass avatar
6 Jeans
2 mjukisbyxor
6 tröjor
12 t-shirt
4 par skor

Andreas
2007-02-22, 13:44
Medlem
-jOE!s avatar
Strax efter nyår gjorde jag en tokrensning.. jag gick igenom allt jag hade och skänkte en stor del av mina kläder till Myrorna, sorterade upp det i används nu, kommer att användas (säsongskläder) och släng. Kändes som en befrielse!

Dessutom insåg jag hur lite kläder jag har, måste köpa mer alltså!
2007-02-22, 13:46
Medlem
Typ 3 par jeans
Kanske 8 tröjjor, varav 3 zip
10 t-shirtar som jag använder

3 par skor
2007-02-22, 14:11
Medlem
jan-es avatar
Citat:
80-90 t-shirts, inräknat pikéer.
15-20 skjortor
5 par jeans
8-10 kostymer
8-10 kavajer
8 par skor om jag räknar med träningsskor
4-5 långarmade tröjor

Får man fråga hur gammal du är? En ganska imponerande samling t-shirts för att vara kille.
2007-02-22, 15:11
Medlem
Jag ligger inte alls på eran nivå märker jag men jag bygger sakta men säkert upp garderoben.

Har tänkt mig olika "garderober" för olika tillfällen.

Trodde inte folk hade så mycket kläder ändå.
2007-02-22, 15:41
Medlem
ChristianXs avatar
Har dålig koll på exakta siffror, men hur som helst är det alldeles för mycket. Är ensam om en riktigt stor klädkammare, och den är helt fylld, samt att hela kretsloppet kräver att en del är i rotation, dvs en del tvättas, en del är tvättat, och en del är smutsigt. Får nog röja lite tror jag...
2007-02-22, 16:28
Medlem
weiskorvs avatar
Kläder har aldrig intresserant mig. Så jag har väl runt 5 tröjor, 2 par jeans, nårra mjukisbyxor o nått par shorts.
Fast jag brukar i regel köpa en tröja om jag är på nån spelning, så har väll runt 60 band t-shirts.
1 par arbetsskor, 1 par vardagsskor, 1 par joggingskor.
20 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in