2007-02-21, 22:14
Medlem
Jag undrar om det är någon som vet något om Molly Sandén, tjejen som var med i Eurovision Junior. Om någon vet hur man kan få tag på henne. Vart hon bor och om hon har Playahead/lunarstorm eller något liknande.

Har letat länge nu men hittar inget själv.
Någon som vet något så får ni gärna skriva.

Tack!
Citera
2007-02-21, 23:07
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khrajzen
Jag undrar om det är någon som vet något om Molly Sandén, tjejen som var med i Eurovision Junior. Om någon vet hur man kan få tag på henne. Vart hon bor och om hon har Playahead/lunarstorm eller något liknande.

Har letat länge nu men hittar inget själv.
Någon som vet något så får ni gärna skriva.

Tack!

Öhrm...antingen är du hebefil eller så kommer du snart att bannas för antingen taskiga Google-kunskaper eller ålder, vilket som nu kommer först.
http://www.icakuriren.se/ArticlePages/200611/24/20061124160323_Icak955/20061124160323_Icak955.dbp.asp
http://www.mollysanden.se/

Hon är alltså 14.
Citera
2007-02-21, 23:09
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Öhrm...antingen är du hebefil eller så kommer du snart att bannas för antingen taskiga Google-kunskaper eller ålder, vilket som nu kommer först.

Man kan ju ha andra anledningar än sex att leta hennes sidor på nätet. Jag skulle tex ge en hel del för att se Lillemans lunar om han har det. Maken till korkad kille har jag aldrig sett så det vore trevligt att få garva åt en idiot.
Citera
2007-02-22, 00:00
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Man kan ju ha andra anledningar än sex att leta hennes sidor på nätet. Jag skulle tex ge en hel del för att se Lillemans lunar om han har det. Maken till korkad kille har jag aldrig sett så det vore trevligt att få garva åt en idiot.

Ja, okej jag kanske drog lite förhastade slutsatser.
Lilleman? Har jag missat nåt kul?
Citera
2007-02-22, 22:37
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Ja, okej jag kanske drog lite förhastade slutsatser.
Lilleman? Har jag missat nåt kul?

Nja, korkad rappare bara. En del gillar såna på fullt allvar så det vara bara min personliga åsikt.

Jag lyssnade på Molly nu och inte för att det är min typ av musik precis men nog kan hon väl ha en bra sångarframtid med bättre låtar?
Citera
2007-02-25, 21:52
Medlem
Jag hade iaf inte till avsikt något med Sex eller så.
Det jag menade var att jag ville få kontakt med henne på t ex lunarstorm eller Playahead för att hon är en duktig artist.

Tack för hjälpen iaf och hör ni något mer så säg gärna till!
Citera
2008-04-29, 11:48
Medlem
Dancerboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khrajzen
Jag hade iaf inte till avsikt något med Sex eller så.
Det jag menade var att jag ville få kontakt med henne på t ex lunarstorm eller Playahead för att hon är en duktig artist.

Tack för hjälpen iaf och hör ni något mer så säg gärna till!

eller så går du bara hem till henne. Skall du ändå stalka kan du väl göra det ordentligt? Hon bor i stuvsta...
Citera
2008-04-29, 12:55
Medlem
brianmolkos avatar
Hon som Bert tjatar om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in