Citat:
Ursprungligen postat av
scaryfoot
Ni som har ett förhållande, kan ni hålla med om att det är många saker som ska stämma, uppfyllas?
Skriv gärna om du är man eller kvinna. Din längd, och hur din kropp ser ut. Beskriv gärna din partners längd och kropp.
Hur skulle du beskriva dig själv som person? Och hur skulle du beskriva din partners personlighet?
Är ni jämnåriga eller skiljer det flera år?
Har ni flera gemensamma intressen, eller bara ett gemensamt?
Kvinna, har haft ett förhållande i 16 år nu. 178 cm, men har alltid varit lite överviktig, som barn också. Min man är 190 cm och har alltid varit ganska smal, haft t o m lite komplex över det i ungdomen. Jag håller helt med att det är många saker som stämmer för oss båda, men jag upplever som det bästa att vi kompletterar bra varandra. Dvs han är starkare där jag är svagare och tvärtom. Exempelvis är han ganska glömsk i vardagliga livet, så jag brukar ha koll på de viktiga datumen, schemana osv. I min tur är jag ofta lite överkänslig och emotionell, då är han trygg och säker och tar bara detta mitt drag för givet utan att agera ut på det. Hans famn är det bästa läkemedel mot min oro alltså. Sedan är vi jämnåriga, har ungefär samma nivå på sexlusten, samma utbildning och jobbar inom nära områden. Fritidsintressena som vi har är dock ganska olika, men jag är genuint nyfiken på det som han sysslar med och hejar på honom vad än han gör.
Har aldrig funderat på om vi är de "rätta" för varandra, men att hittils har vi trivts bra ihop är ett faktum.