2007-02-21, 17:46
Bannlyst
har precis införskaffat en kiwi skokräm , har hört att den ska vara bra
men nu är det så att den j*vla saken vägrar öppna sig,så jag kan fylla på med eget ink
någon som vet hur man öppnar

en bild,-->
http://uplode.us/viewer.php?id=7023DSC00961.JPG
Citera
2007-02-21, 17:48
Medlem
aCeees avatar
Trycker man inte på den "räfflade" ovalen och drar uppåt?
Citera
2007-02-21, 17:56
Medlem
gefys avatar
Kanske för att få av locket men jag tror att
han vill _öppna_ så att han kan fylla på
ink som han skriver.
Citera
2007-02-21, 17:56
Medlem
memorexoneces avatar
Ta ett stadigt grepp om den röda delen och vrid ett kvarts varv så ploppar den upp. Sedan trycker du bara tillbaka den när du är klar.
Citera
2007-02-22, 19:35
Medlem
flashkicks avatar
jag hade samma problem med min, jag löste det genom att stoppa in en kniv och bända upp den.
Citera
2007-02-23, 21:24
Medlem
hur är den vita färgen i denna? o vart finns den o köpa?
intresserad om den motsvarar den klassiska boston white som fanns i slutet av 80talet men sen togs bort av påtryckningar när den blev rackad i varje affär för andra ändamål
Citera
2007-02-24, 00:38
Bannlyst
den vita färgen..suger K*K rent ut sagt ^^
Men fyller du på den med t.ex grog så äre soooft
den finns o köpa på intersport för 60 kr,kanske på stadium o liknande också men vet inte säkert.
Citera
2007-02-24, 01:21
Medlem
albostyles avatar
Vilken jävla tur du har att internet finns! Tänk vad du hade fått anstränga dig annars, prova att skruva på den och sånt, jobbigt!
Citera
2007-03-02, 00:45
Bannlyst
jaqg trycker dem är för lätta att öppna har hänta flera gånger att jag ska dra av korrken så ahr hela grejjen flygit av och jag har fått färg på mig haha
Citera
2007-03-02, 15:02
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwooosh
jaqg trycker dem är för lätta att öppna har hänta flera gånger att jag ska dra av korrken så ahr hela grejjen flygit av och jag har fått färg på mig haha

För att renskriva det du just skrivit: Pumpen flyger ganska lätt med om man drar hårt och färgen stelnat. Gäller att vara försiktig, ej bra fyllebombingsflow dvs.
Citera
2007-03-04, 06:02
Medlem
Klart det är en fyllebombingflow, den enda modifikationen som krävs är att eltejpa gängan för säkerhets skull och lägga pennan i en fryspåse som man sedermera tejpar ihop efter "huvudet" på flowen. Vid fylleäventyr håller man pennan med påse och hela faderuttan och drar helt sonika ner öppningen av påsen så den lägger sig som en sköld över handen för att undvika jobbiga stänk (med alkohol och bombing går det lätt livat till och det är tråkigt att behöva lägga band på sin entusiasm p.g.a. små teknikaliteter).
Citera
2007-03-04, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amfetaminpsykos
Klart det är en fyllebombingflow, den enda modifikationen som krävs är att eltejpa gängan för säkerhets skull och lägga pennan i en fryspåse som man sedermera tejpar ihop efter "huvudet" på flowen. Vid fylleäventyr håller man pennan med påse och hela faderuttan och drar helt sonika ner öppningen av påsen så den lägger sig som en sköld över handen för att undvika jobbiga stänk (med alkohol och bombing går det lätt livat till och det är tråkigt att behöva lägga band på sin entusiasm p.g.a. små teknikaliteter).

Bra tips det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in