2007-02-21, 16:09
Bannlyst
Tjo.

Är det någon som har något tips på ett virtuellt tangentbord för osx?
Har provat det inbyggda men hade helst velat ha något lite större.

Något som funkar bra när man kör datorn som ett litet mediacenter kopplat till tvn.
Citera
2007-02-21, 19:10
Medlem
systems avatar
Använd det inbyggda som du hittar via menyraden - och klicka i den gröna pluppen. Vips, och bordet blir större.
Citera
2007-02-22, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av system
Använd det inbyggda som du hittar via menyraden - och klicka i den gröna pluppen. Vips, och bordet blir större.

Fast jag hade helst velat ha något som täcker nästan hela skärmen och är lite transparant. Helst ska det kunna fada bort efter 5-10sec

Men som sagt, gillar inte det inbyggda och vill helst ha något bättre

Men verkar ju vara dåligt med det :S
Citera
2009-04-15, 00:42
Medlem
Askess avatar
Gammal tråd, men tänkte att det är lika bra att ställa frågan här istället för att skapa en ny.

Vart hittar man det inbyggda tangentbord som det talas om här? Finns det fler virtuella tangentbord som är bra, men ändå gratis, som ni kan tipsa om?
Citera
2009-04-15, 01:27
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Systeminställningar - Internationellt - Indatameny, kryssa för Tangentbordsvisning.
Citera
2009-04-15, 01:51
Medlem
Askess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Systeminställningar - Internationellt - Indatameny, kryssa för Tangentbordsvisning.

Tack för hjälpen!
Citera
2009-04-15, 17:08
Medlem
TiniZs avatar
När man har gjort det där - närfan kan man använda det virtuella tangentbordet då? När används det, så att säga? För jag har inget tangentbord över skärmen just nu
Citera
2009-04-15, 17:48
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiniZ
När man har gjort det där - närfan kan man använda det virtuella tangentbordet då? När används det, så att säga? För jag har inget tangentbord över skärmen just nu

Inte på flaggan då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in