2007-02-21, 12:43
Medlem
Hej, jag vill lägga in mina gamla smajleys på nya msnen, men alla bilder, animerade inklusive oanimerade är av typen MPEG Video FIle, men när man öppnar dom är dom i formaten gif och png. När jag ska spara de animerade i nåt bildprogram (man kan inte lägga till dom i msn annars) så blir dom orörliga? De orörliga kan jag iaf göra om och lägga in som vanligt på msn. Msnen ser bara dem, om man sparar dem i png i ACDSee eller nåt har jag märkt. Men varför blir de animerade ej animerade längre??
Citera
2007-02-21, 19:37
Medlem
kakbits avatar
lite grötit skrivet..
menar du att du försöker få dina "MPEG video files" till rörliga GIF / PNG bilder?
Citera
2007-02-21, 19:46
Medlem
Annars kan du skicka alla till en kompis, alternativt en annan dator, via gamla msn, sedan skicka tillbaka dom till din nya msn.

Tar tid, men ser inga andra möjligheter.
Citera
2007-03-12, 00:18
Medlem
vart hittar jag alla MSN smajlisar på datorn??? har köpt ny bärbar men den har ju inte mina roliga gubbar o figurer, på stationära har jag samlat på mig massa... men jag kan inte hitta dom

sen om jag hittar dom finns det nått snabbt o smidigt sätt att lägga till alla på denna??
Citera
2007-03-12, 11:01
Medlem
oki jag tror jag hittat dom. men de e alla sparade som .DAT hur ska jag få in dom i messenger på nya datorn??

C:\Documents and Settings\användare\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\1194528943\CustomEmoticons

Kod:
87b64.dat
cwa74.dat
TFR1A4.dat
TFR1A5.dat
TFR1A6.dat
TFR1A.dat
...

så e jag rätt ute?? o hur får jag in dessa på nytt??
Citera
2007-03-12, 11:25
Medlem
Finns inget bra sätt att importera direkt via dat filerna utan gör som tidigare inlägg, skicka ifrån gamla till nya, högerklicka på bilden och spar som...
Citera
2007-03-25, 21:49
Medlem
shows avatar
up up up!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in