Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-20, 22:23
  #1
Avstängd
Tjena!

För internet Explorer så finns ju mappen temporary internet files, men vad heter samma mapp för FireFox och var finns den?

Jag antar att även Firefox har en sådan mapp.

//MVH Robin
Citera
2007-02-20, 22:54
  #2
Medlem
Tussilagos avatar
c:\Documents and Settings\Användarnamn\Lokala inställningar\Application data\Mozilla\Firefox\profiles\profilnamn\Cache
Där ligger lite, men jag vet inte om det är det du syftar på.

Ligger det inte lite i
c:\Documents and Settings\Användarnamn\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\
också?? Där ligger lite bilder och annat från hemsidor som jag varit inne på... ingen porr jag lovar
Citera
2007-02-20, 23:08
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tussilago
c:\Documents and Settings\Användarnamn\Lokala inställningar\Application data\Mozilla\Firefox\profiles\profilnamn\Cache
Där ligger lite, men jag vet inte om det är det du syftar på.

Ligger det inte lite i
c:\Documents and Settings\Användarnamn\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\
också?? Där ligger lite bilder och annat från hemsidor som jag varit inne på... ingen porr jag lovar


Hmm det verkar inte sparas på samma sätt som med IE, den första du skrev där låg det bara massa konstiga filer.

Den andra, är väl IE's cache? Det är därifrpn jag plockar bilder m.m. som jag har haft i IE.

MEn tack, nu vet jag hur det ligger till.


//MVH Robin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback