• 7
  • 8
2007-05-30, 14:49
Medlem
+Obi+s avatar
hehe fan va irreterande att de bytte, har snusat general sen jag började och hade ingen aning om att de bytte ur huvudtaget. Så jag stod i butiken säkert i en halvtimme och letade efter dosan, var tvungen att fråga i kassan varför de inte hade General . Nä varför ska det vara en "design" på en dosa? Tar väl inte lång tid innan man kan använda dosan som nyckelring och börjar sätta fina klistermärken på dom med.
Citera
2007-05-30, 17:16
Bannlyst
Jag tycker de nya dosorna ser förskräckliga ut jämfört med de gamla. Designen innan detta var perfekt, nu har de tillsatt glitter och guld, inte bra. Det är väl ändå innehållet som räknas och så länge de inte ändrar produkten så kan man vara glad, men lite besviken är man ju ändå.
Citera
2007-05-31, 03:03
Medlem
DunderKs avatar
Passar ju bra med priset, general är ju svindyrt nu så det passar ju med en guldig eller silvrigdosa. Gillar inte dosan, gamla dosan var stilren. Men den nya dosan passar väl fjollorna i stockholm fint!
Citera
2007-06-04, 11:14
Bannlyst
gillar nya designen mycket mer än den gamla!
Citera
2007-06-04, 14:29
Medlem
Ostmackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderK
Passar ju bra med priset, general är ju svindyrt nu så det passar ju med en guldig eller silvrigdosa. Gillar inte dosan, gamla dosan var stilren. Men den nya dosan passar väl fjollorna i stockholm fint!

Citat:
Ursprungligen postat av zola
gillar nya designen mycket mer än den gamla!

sthlmare?
Citera
2013-11-16, 21:42
Medlem
LilleCarls avatar
Jag hatar skiten, om jag sitter på dosan så går den sönder och kan inte stängas ordentligt. Och vem fan har inte en snusdosa i bakfickan? Det är ju standard!

EDIT: Whops det var fan inte den nya dosan jag tänkte på. Kan jag ta bort detta xD?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in