ptja jag håller väll med riddaren ganska mycket.
Snygg = Ser bra ut, symmetrisk, rätt längd vikt och inga "fula" drag som finnar etc.
Sexig = en snygg person som har "den är attityden" fast sexig är väll lite mer individuellt, en person är kanske inte sexig som en person är snygg, men man kan TYCKA en person är sexig. Alltså det spelar på vad man anser vara sexigt. Visst gör det det med de andra orden med men det finns mer ramar för vad orden innebär.
Vacker = en snygg person som ser "perfekt" ut, har på de finaste kläderna och beter sig som en dam alt gentleman
Söt = hundögons person, kan ju också vara hur personen beter sig iaf när det får komma till kvinnor "ÅHHH du är så söt"
jag skulle ju helst bli rankad på följande sätt Snygg, Sexig, Söt, Vacker.
Förstår inte hur folk väljer söt så långt upp, det känns bara förolämpande enligt mig, kanske bara för det är det enda prefixet jag får (även fast jag försöker se så badboy ut som möjligt

) grejen med söt är också att man kan använda det på alla, på sådana som inte ser bra ut osv. Det kan man inte med de andra prefixerna. Så det blir lätt ett ordval att använda om man inte kommer på något annat bra om personen.