Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Törs man fråga hur du kom fram till det fetmarkerade?
Det var nån gång i början på 90-talet så var jag utan bostad under några månaders tid, och eftersom jag ändå hade en husvagn så valde jag att bo i den fram till dess att jag skulle få min nya lägenhet.
Jag bodde då på Kärralunds camping och antingen var det höst eller vår, minns inte så noga, men säsong var det inte för det var bara jag + två till tre till som bodde där.
Plötsligt en dag blev campingstugorna fulla med nyanlända flyktingar så campingen förvandlades till ett flyktingläger som
jag själv bodde på.
Har ingen aning hur många flyktingar det var, kollade aldrig det men gissar på runt 20-50 st.
Det fanns ett hus med toaletter och duschar för män i ena änden och för kvinnor i andra änden.
En dag var min tjej (som var väldigt snygg, typ fotomodell) på besök och skulle ner till "tjejernas och duscha.
Jag satt i min husvagn och tittade nedåt där hon gick in och liksom "höll vakt" för när hon gick in där så stod det tre flyktinggrabbar på utsidan och hängde. Tänkte liksom att dom gör ju ingenting men bäst jag kollar ändå.
Efter ca: 2 minuter tittar dom på varandra och flinar, öppnar dörren till "tjejernas" och går in.
Själv så reagerar jag blixtsnabbt och rusar ner dit med världens jättevrål och ett olaga vapeninnehav i näven, dörren till tjejernas hinner liksom inte slå igen förräns jag är nere.
Jag lovar dig att dom sprang därifrån fort.........
Nu vet jag inte vad de gjort med henne om inte jag sprungit ner och jagat bort dom men jag gissar att de våldtagit henne.
Så jag har sett med egna ögon vad som (förhoppningsvis är mycket ovanligt) kan hända, och därav min kunskap att jag har kompetens att säga att möjligheten finns.
Den här händelsen glömmer jag aldrig!
Jag fattar liksom fortfarande inte idag vad i h-e dem tänkte med , när de agerade som de gjorde, det var så korkat gjort av dom så det är liksom helt otroligt men så var det.
Därför är jag nyfiken på flyktingarna i Mariestad den natten och om det slog tillt i huvudet på några av dom.