Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Ja då är det dax att reda ut lite här. Pu. Du snappade ganska snabbt upp min första gissning som jag för övrigt tror att jag ligger ganska nära. En gissning som du försöker i din iver få till att allt jag säger är lögn, . Här kommer då 100% fakta . Du var uppe hos oss, Du grät. du hade sår i ansikte och på läppen , du bad mig vara ditt vittne. DU sa återupprepat gång på gång. Peter , lova mig att du ställer upp att jag varit med dig hela tiden. Lova mig det. Kommer du ihåg I ditt vilda beetende att du tvättade dig i köket. Nu är det så att jag och mitt x är 100% säkra på att du var riven. du grät etc. Men om vi ska vara ärliga så skickade du ett pm till mig i förrgår där du skriver allt du kommer ihåg. och det är inte lite det. Ett ex. Peter kommer du ihåg att vi umgicks efter 92 när vi var i göteborg och festade. vi lånade duschen hos L... mamma. Vi duscha inte ihop vill jag tilägga till läsarna.. sådana saker kommer du ihåg. knappt jag gör det. för det är inte av betydelse. Men en sådan här sak som hela sverige vet om . det vet du knappt inget om. sedan söka sympatier för att du inte har med det här att göra. HA, då får du allt kunna bättre. Jag blev utfrågad jag med. Kolla vilka långa inlägg jag gjort. och vad som styrker det hela med allt från vittnen till poliser. Medans du som för övrigt också var känd i mariestad inte har något att komma med. Kan du inte i din iver att svära dig fri lägga upp ex, Jag träffade (påhittatnamn nu jocke) kl 02.20 . varför kan du inte det. det är inte mycket du kan. sen ha mage och gnälla för att man gissar en gång. Var glad för att jag inte lägger ut andrahandsuppgifter. jag har hållt mig till fakta ialla fall utom det med klädsen. det var en gissning. men en bra tror jag. kommer du ihåg att jag var ganska chockad över hur du såg ut när du stod och tvättade dig. Sen ska man nog ta reda på hur du tog dig till statt, Jag ska nog lösa det ska du se. utan gissningar. jag önskar att mitt x kunde komma in och verifiera detta. skulle det också då vara gissning. eller har vi snackat ihop oss tror du? Jag kan inta bestämma vad hon ska göra. men fick jag välja så skulle fler våga sig fram och det är NMB SE JF KL DL RL NF UL. DESSA KAN KOMPLETERA VISSA SAKER. sen vill jag säga . jag var bra full. men kommer ihåg väldigt mycket till skillnad från dig. och dig körde inte polisen hem heller för den delen trotts ditt ranglanden på stan . för full måste du varit som fan. något annat kan jag inte komma på med dina s.k minnesluckor. jag går åt hårt, skulle vilja hårdare. för JAG VET, vad som skedde på morgonen. sen vill jag säga att du försöker få mig att låta icke trovärdig. En gissning mot dina . ja gud vet vad, minns inte. det talar för sig självt. sen har jag hänvisat till mitt x. Vad hänvisar du till.. hur många försök har du gjort för att ringa gamla vänner och fråga dom om du hade rivsår eller inte, eller om du var svår att få kontakt med. Det kan väl inte vara så svårt. jag frågade mitt x som jag knappt talat med sen 94. Gör du ett liknande försök med Våra gemensamma bekanta. så får vi se vad dom säger. Var det inte så. jag frågar dig nu. att du skyllde sen din sargade läpp på din son. Att han skulle gjort detta. Än en gång vill jag att mina vänner som jag ser er som träder fram . det lilla ni vet eller mycket har sådan betydelse. det vet ni med. Sen Pu. jag är inte så korkad att jag skämmer ut mig i det offentliga rummet och skapar min egen avrättning med falsk påståenden.NEJ, lite högre tankar har jag om mig själv. Saken är den ,.när du gav dig in i det här räknade du inte med att jag skulle svara upp som jag gör. Jag har fakta. Vad har du.. ????
Angående det fetmarkerade... Jag antar att det är PU som avses här, så jag undrar vid vilken tid på natten, du såg h*n rangla omkring? Även var detta var någonstans?