Citat:
Ursprungligen postat av kungkarl12e
Ni som läser tråden bör nu hänga med i svängarna!
Håkan Jylhä. var den som hade förfesten radbyn. Ett 25 års kalas.
Håkan Jylhä född -67 har haft eller hade en adress på Bråtenvägen 70, exakt samma adress som Peter Kremer har haft den tiden. Och bara gångavstånd till Per Ullberg. Frågan är vem det var i Jylhäs krets som cyklade hemåt på morgonen? Håkan bör ju vara den som var hemma i föräldrahemmet och vakade. Tycker disktrazan berättar vem det var.....som försvann som sista person ut ur hemmet.
Finns flera som kan kopplas samman med Peter kremer och håkan som är födda -67.
Finns mycket intressant rota i denna förfest radbyn med klientel. Eftersom det kan finnas samband med Tunaholmskolan med klasser födda -67 med intressanta personer som ex.som har samband med Lockerudskolan och UG En gammal ungdomsgård (Lockerud) klientelet vi diskuterar just nu på forumet.
Namn som nämns från Lockerud med UG (ungdomsgården bakom sjukhuset).
Peter kremer
Jens Levin
med flera.....
Pm:a gärna frågor om vem eller flera som umgicks på UG (lockerudsgården bakom sjukhuset åren innan -92 ) så gör jag ett försök svara på vilka det var. Viktigt med tanke på närheten till platsen försvinnadet.
stop stop stop !
Vad skulle Håkan och Jens ha med Helena fallet att göra.
Jag säger till dig nu i all vänskaplighet, för ditt eget och andras bästa så ber jag dig att lugna ner dig med dina namn hit och dit.
Jag känner både Håkan och Jens sedan barnsben, Jag kännde Håkan väldigt väl.
Håkan och Kräämer har inget att göra med varandra, lugna ner dig nu.
Fan du måste ju ha substans i vad du säger och vilka namn du blandar in.
Vill ni veta vilka som umgicks och vilka som absolut inte umgicks på UG, av de som är födda från 65-69 så kan jag svara direkt.
Krämer ex. hängde på centrumgården och inte Lockerudsgården.
Jyllhä var inte på UG alls.
vill ni veta om UG ? PM:a så får ni riktiga svar.