Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Hur vet du vilken av alla förfester som är intressanta?
Jag har tidigare frågat efter namnen på ALLA som var på förfesten i Töreboda, inget svar...
Förfesten på Ekudden har jag hört talas om tidigare, denna ligger ju i absolut närområdet och den naturliga vägen dit och därifrån passerar trolig brottsplats.
På vilka grunder avfärdar du den festen?
Vilka var på den festen?
Var det även efterfest på Ekudden?
Vilka var isåfall där?
Det har ju diskuteras tidigare att kompisar till Helena och även att Helena var på Ekudden tidigare under dagen om det nu var en fest skall väl vara osagt.
Är intresserad av alla fester där inslag av kompisar till Helena "ytligt eller nära kompisar" figurerar i bilden och som har koppling till personer som sedan var på stadt och festade.
Har heller inte avfört förfesten töreboda den är intressant också men tycker det diskuteras för lite om den förfesten villa området vid bråten. Varför det?
Om det har varit någon efterfest på Ekudden vet jag inget om.
Men leffe gw har nämnt att det är klockrent vem som gjort det men saknar bevis. Han har ju sagt att det är någon eller flera som var ute med Helena den kvällen. därför är jag intresserad av bekanta och ytliga bekanta till Helena och de fester som har koppling till hon på ett eller annat sätt.
Åtmindstånde en person som var på förfesten villaområdet vid bråten, var eller kanske polisen fortfarande är intresserad av och då menar jag inte B.W eller S.P.