Ursprungligen postat av cleolin
Tack för svar Återvändsgränd.
Känner ändå att jag har tappat bort en del som jag har läst om det har stått i tråden, vilket det kanske ha gjort och jag klarar inte att leta just nu. Skyller på att jag är sjuk (vilket är sant).
Det jag undrar är:
1. Du var på Stadt?
2. Vad gjorde du i så fall emellan Stadt och taxiresan?
3. När ungefär tog ni taxin?
4. Var PK hemma när du kom till hans lägenhet?
Ursäkta tjatet men det är mest för din egen skull och för tydlighetens.
Om du/ni först åkte taxi, du sedan var hos PK och hans tjej och därefter i UK och SB:s lägenhet (vilkas initialer inte säger mig ett dugg, jag är en utböling) - så har jag svårt att se att du skulle ha hunnit att ha något med bortforslandet av Helena att göra.
Till sist för att vara petig: Vilka var de övriga två i UK och SB:s lägenhet?
Edit: Med övriga två menar jag de två du inte nämner, ni var väl 6 pers väl?
Citat:
Ursprungligen postat av
Atervandsgrand4
1. Ja
2. Kan inte redogöra för denna tid exakt, var på stan till jag gick till taxin.
3. Uppskattade tider av mig är: någonstans efter kl 03:00 togs taxin från stan "taxistationen". Jag och J blir dröjandes kvar kanske uppskattningsvis 30 minuter för prat. Går därefter upp till PK, då tiden uppskattningsvis är runt 03:45-04:00. Uppskattar vistelsen som kanske en 30 minuter. Då har kl hunnit bli strax efter 04:00-04:30, därefter går jag upp till UK och SB lägenhet då de var vakna och hade efterfest, inte helt ovanligt att så var fallet på den tiden.
4. Ja PK var hemma och det har Bickan ochså förtydligat med tider.
Sedan kommer vi till något som jag är beredd att få kritik för. Men jag värnar om andras intigritet och är fast besluten att inte lämna ut några uppgifter om vilka dessa killar är/var. Vi var iallafall bekanta varav den ena mer bekant än den andra. Umgicks någorlunda frekvent med den mer bekanta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Ja det går givetvis inte att lita på PU, däremot kan jag mycket väl tänka mig att han faktiskt inte kommer ihåg vad han gjorde mellan kl. 02-04 den aktuella kvällen, för mig är det varken något konstigt eller osannolikt med det.
Att KM inte minns vad han gjorde mellan kl 02-04 är däremot betydligt mer konstigt.
Inlägget är 11649 på sidan 971 från i år. Läs gärna några sidor före och någon sida efter. Nu minns PU ganska exakt vad han gjorde från ca 03:00. Under 2012 - under holmgången mellan honom och PK samt i alla frågor han fick av diverse användare - mindes han i stort sett ingenting.