2007-02-18, 21:38
Medlem
von Hindenburgs avatar
Eftersom flera trådar låsts i I&I om Zlatan och man inte får diskutera personen Zlatan i trådarna i sportforumen så undrar jag var vi ska diskutera divan Zlatan? Det kan ju inte gärna vara så att ämnet är tabu på Flashback, eller hur?
Citera
2007-02-18, 21:42
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Eftersom flera trådar låsts i I&I om Zlatan och man inte får diskutera personen Zlatan i trådarna i sportforumen så undrar jag var vi ska diskutera divan Zlatan? Det kan ju inte gärna vara så att ämnet är tabu på Flashback, eller hur?
Provat att starta en tråd i medier och journalistik --> Skvaller?
Nu vet jag ju inte riktigt vad trådarna avhandlar men pratas det allmänt om Zlatan så borde det passa där.
Citera
2007-02-18, 21:47
Medlem
micaeles avatar
Har du frågat moderatorn som har låst dess trådar vilken avdelning denne tycker passar istället? Gör så först och återkom här om moderatorn ifråga väser åt dig.
Citera
2007-02-18, 21:51
Medlem
Fet-Everts avatar
Om någon av de främlingsfientliga för omväxlings skull skapar en ordentlig tråd väl relaterad till en invandringspolitisk frågeställning istället för bara någon oneliner så får nog trådarna leva.
Citera
2007-02-20, 11:28
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Har du frågat moderatorn som har låst dess trådar vilken avdelning denne tycker passar istället? Gör så först och återkom här om moderatorn ifråga väser åt dig.

Hade han frågat hade jag nog väst att skvaller vore utmärkt før de delar som inte berør det sportsliga utan bara är allmänt om personen. Vissa delar av inläggen kan också ha funkat bra i I&I, andra i rasforskning.

Trådarna är inte låsta før øvrigt, vi har bara rendyrkat dem så att att de skall fokusera på sportperspektivet och är man intresserad av detta så är man mer än välkommen.
Citera
2007-02-20, 12:53
Moderator
Gromguttens avatar
Titta vad jag hittade:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=336415
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem