2007-02-18, 16:42
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerArnold
Alla tänker inte ens tanken att läsa FAQ:n när man undrar över något (jag inräknad), ytterliggare en anledning till att införa auto-prenumerationer för alla!

Det finns en anledning att det finns en FAQ; att sen det finns för användare som är för dumma för att använda den är väll knappast en anledning att börja ändra massa saker. Som tidigare sagts så är det lätt att aktivera funktionen om man vill ha den.
Citera
2007-02-18, 16:45
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Alla tänker inte ens tanken att läsa FAQ:n när man undrar över något (jag inräknad), ytterliggare en anledning till att införa auto-prenumerationer för alla!
Det kanske är dags att folk läser FAQ:en då?

Det är en sån sak man bör läsa igenom när man är nyregistrerad så man har lite koll.
Citera
2007-02-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det finns en anledning att det finns en FAQ; att sen det finns för användare som är för dumma för att använda den är väll knappast en anledning att börja ändra massa saker. Som tidigare sagts så är det lätt att aktivera funktionen om man vill ha den.

Om majoriteten kan ha nytta av funktionen (vilket jag tror) anser jag att det bör införas, kort och gott!
Citera
2007-02-18, 16:50
Medlem
ischs avatar
Citat:
Om majoriteten kan ha nytta av funktionen (vilket jag tror) anser jag att det bör införas, kort och gott!

Jag tror inte att majoriteten av användarna känner något behov av att ha den på och de som känner behovet är fria att göra detta.
Citera
2007-02-19, 20:39
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Majoriteten som vill ha den vet hur man söker (HINT: Det finns en knapp i menyn som heter "Sök") och vet man inte hur man söker, ja då vet man nog inte att det finns "prenumerationer" heller.
Citera
2007-02-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jag tror inte att majoriteten av användarna känner något behov av att ha den på och de som känner behovet är fria att göra detta.

Du tror si och jag tror så, det är hursomhelst bara spekulationer från våran sida. Enda sättet att få fram hur det ligger till är väl en omröstning med två enkla frågor:

- Anser du att prenumationer av trådar du skrivit i bör vara standard? Rösta här!

- Anser du att prenumerationer av trådar du skrivit i inte skall vara standard? Rösta här!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in