Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
men olika människor har olika gener så allt funkar olika på oss. bara att testa sig fram!
Måste låna denna tråd. (Sorry)
Ja, då har jag gener som inte "tål" Benzo m a o.

Trevligt, synd bara att man inte kunde ha noll tolerans mot någon annan drog istället.
Jag har testat Alprazolam, Diazepam, Midazolam, och en massa annat icke-Benzo (Imovane, Stilnoct) både att landa på efter Cs-droger, men även som icke-landningshjälp.
Spelar ingen roll att jag har tagit Tjack eller Kola och är hur speedad som helst, när jag svalt denna benzotablett, oftast hinner jag bara ta en, så somnar jag inom 20-30 min.
Hinner aldrig flumma, jag har provat sitta upp, och stå upp, men det går inte, ramlar bokstavligt omkull om jag inte lägger mig. Och så somnar jag.
Inte så festligt då alla vänner sitter kvar och myser och flummar i timmar, så var det tack och godnatt för mig så snabbt.
På tex. Alprazolam kan jag hålla mig uppe på 0,5 mg, men då känner jag å andra sidan inget knappt

, men på 1 mg så sover jag inom 20 min.
De övriga är likadant men med andra doser.
Diazepam däckar jag av 10-20 mg beroende på om det är som landning el inte.
Midazolamet ska vi inte prata om, en halv 7,5 mg (alltså, 3,75 mg) räcker ibland vissa gånger.
Har aldrig blandat någon Benzo med alkohol ska kanske tilläggas.
Så jag var bara tvungen att låna tråden lite, (sorry) och kolla om någon har något tips om man inte innehar NÅN tolerans alls.
Vill ju också känna av, om så bara en kvart, denna känsla som jag läser om här, och som vännerna kan säga är så skön.
How?