• 1
  • 2
2007-02-16, 18:47
Medlem
Har tre ggr 5 mg, är det någon idé att lösa upp tabletterna och slå i sig dem?

Hur är det, är det någon som kan lista vad som går fint att injicera, hur det verkar och vad man ska undvika?

ni som vet anser kanske mina frågor vara stupida, men oxascandtabletter, är det bara idioti att söka injicera dem?

Snabba svar uppskattas
Citera
2007-02-16, 18:49
Medlem
WoWbaggers avatar
Haha, bara på flashback! (första gången jag använder uttrycket så jag må vara förlåten)
Citera
2007-02-16, 19:31
Medlem
galts avatar
Vadå, det är väl ingen dum fråga. Det skulle väl vara kul att ha en lista på vilka benso samt bensoderivat som lämpar sig att lösa upp och skjuta.
Citera
2007-02-16, 19:33
Medlem
Tack galt.
Citera
2007-02-16, 19:35
Medlem
jrgbgs avatar
Hmm.. en empirisk studie menar du?
men...de som inte skriver in resultat..
Skall vi ta det som att de är döda och att det var en dum ide då? hehe
Jag tycker det är dumt att ta nåt IV om det inte finns kliniska studier på att det funkar.
Och ännu dummar att försöka få nån annan person att testa åt en.
Citera
2007-02-16, 19:47
Medlem
jrgbg: är det riktat till mig? Min avsikt är naturligtvis inte att andra människor bara ska testa saker dom inte har en aning om hur det fungerar, det hoppas jag att du förstår.
Det finns nog kunnigt folk som känner till hur exempelvis bensopreparat fungerar IV i hemmamiljö utan att för den sakens skull ha förstört sig genom experiment..
Citera
2007-02-16, 19:58
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colacoca
jrgbg: är det riktat till mig? Min avsikt är naturligtvis inte att andra människor bara ska testa saker dom inte har en aning om hur det fungerar, det hoppas jag att du förstår.
Det finns nog kunnigt folk som känner till hur exempelvis bensopreparat fungerar IV i hemmamiljö utan att för den sakens skull ha förstört sig genom experiment..

Nej, det var inte riktat till nån speciell person faktist, mer som en tankeställare.
det finns massor med folk som kanske rätt påverkade och får för sig att testa både det ena och det andra.
Själv föredrar jag kliniska studier framför tester med t.ex. sig själv som försökskanin..hehe
Citera
2007-02-16, 20:10
Medlem
jrgbg: okej, då förstår jag....
Citera
2007-02-16, 20:14
Bannlyst
Nej det är inte alls bra.
Provade det själv en gång och mådde skit + att allt i munnen smakade metall (ännu värre en det brukar annars).
Dessa tabletter får du nog bäst effekt av att ta oralt.
Citera
2007-02-16, 20:19
Medlem
jrgbgs avatar
det bästa är väl att göra en liten sökning på internet om biotillgänglighet.,
om tabletterna har nära 100 % så finns inget att hämta på IV förutom att de slår på fortare då. men när det gäller zopiclon så skulle det nog mest innebära att man somnade på stört..hehe
Citera
2007-02-16, 20:19
Medlem
Citat:
Nej det är inte alls bra.
Provade det själv en gång och mådde skit + att allt i munnen smakade metall (ännu värre en det brukar annars).
Dessa tabletter får du nog bäst effekt av att ta oralt.

Okej, det var tråkigt att höra, tackar ändock för info.... Sobril då, kan det tänkas ge behaglig effekt?
Citera
2007-02-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
det bästa är väl att göra en liten sökning på internet om biotillgänglighet.,
om tabletterna har nära 100 % så finns inget att hämta på IV förutom att de slår på fortare då. men när det gäller zopiclon så skulle det nog mest innebära att man somnade på stört..hehe

Biotillgänglighet, vad innebär det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in