Jag har ett problem nu är det så att jag har suttit o surfat lite och av mistag råkat ladda ner en bild fil som inte går att ta bort när jag höger klickar på den får jag bara alternativen öppna, skriv ut, redigera, förhandsgranska, vrid medurs, vrid moturs, andvänd som skrivbords underläg, öppna med, skicka till,
Jag har provat med Eraser men den vill inte försvina vad kan jag göra? varför finns inte alternativet delete när man högerklickar det går inte heller att trycka på delete ?
Har du provat att trycka på knappen 'Delete' eller kombinationen 'Shift + Delete? Funkar inte det så testa kommandot 'del' eller 'delete' eller vad det heter i Windows.
Det är inte så att du har tankat en .torrent och glömmt stänga av torrentprogrammet? Fast jag tror inte att "Radera" försvinner men det går iallafall inte att slänga filer som är igång.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!